tirsdag 17. januar 2017

Nydelig stelleveske - Chelsea 2-in-1


Nå lanserer Skip Hop en ny og trendy stelleveske - Chelsea 2-1, som faktisk er to vesker i en.

Yttervesken er en trendy shoppingveske med nydelige detaljer. Innervesken er en praktisk skulderveske med plass for mange ting. Veskene settes lett sammen med et metallås og tas like lett fra hverandre når man skal bruke veskene hver for seg.



Som stelleveske har Chelsea 2-1 alle fuknsjoner du trenger. Den har mange lommer, smerte reimer som sikrer vesken på barnevognen, justerbar skulderrein og et mykt stelleunderlag.

Du kan pakke tingene til babyen i den uttagbare innervesken så du når som helst kan løfte den ut og bruke shoppingvesken separat når du får litt tid for deg selv - for eksempel på trening, luch, shopping eller kanskje middag med noen du liker ekstra godt.



Som litt veskegal syntes jeg denne vesken var utrolig lekker og har absolutt alt det en småbarnsmor trenger og litt til. Jeg syntes konseptet med å kunne ha både stelleveske og shoppingveske er genialt. Dette gjør brukstiden på vesken lang, og vil være et godt innkjøp.
 
Klikk deg inn her for å se hvor du kan kjøpe denne herligheten.
 
Om du titter innom Facebooksiden min og på Instagram @lykkeligmedliten i kveld, kan du være så heldig å vinne denne nydelige vesken.


1 kommentar:

  1. Så fantastisk! Jeg har per nå stelleveske fra Skip Hop, og er kjempefornøyd med den! Men denne fikk jeg lyst på altså!!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!