mandag 21. november 2016

Vinn stor filmpakke Fra Istid - på kollisjonskurs



Da er det på tide med en ny konkurranse. Jeg er med å feire lanseringen av den nye istid-filme - Istid - på kollisjonskurs. Filmen lanseres på DVD og Blu-ray i dag.

Scrats episke jakt på eikenøtta slynger ham rett ut i verdensrommet og der steller han selvfølgelig i stand katastrofe på katastrofe som snart truer livet til alle vennene våre i Istid-verdenen.
For å redde seg må Sid, Manny, Diego og resten av flokken forlate hjemmet sitt og legge ut på en eventyrlig reise. På veien treffer de mange fargerike personligheter og havner så klart i mange komiske situasjoner.

Nå kan du bli den heldige vinner av:
Snøglobe
Badeball
Badehåndkle

Beach ball
Istid: På kollisjonskurs (filmen)


For å delta må du legge igjen en kommentar om hvorfor akkurat du skal vinne. Du kan også delta på Facebooksiden min og på Instagram @lykkeligmedliten for flere vinnersjanser. Jeg trekker 2 vinnere - en som får hele pakken som nevnt over og en som får filmen.  Har du ikke egen blogg må du huske å skrive eposten din så jeg får tak i deg om du vinner.

Frist for å delta er 30.11.16. Lykke til!




21 kommentarer:

  1. De to barnebarna i Oslo ville blitt veldig glade for film (og stæsj ),de har fulgt med på Istid :-)
    Farmor krysser fingrene ♥

    SvarSlett
  2. Istid er nydelig - vil gjerne se selv, eller gi til sønnens søsken. Tror egentlig at han sier vi må beholde det :-)

    Usikker på bloggen min, så gjerne mail til plosella_38@live.com om heldiggrisen sjøl !!!

    SvarSlett
  3. Vi har kjempe lyst til å se Istid så prøver lykken og krysser fingrene :) lenek77@gmail.com

    SvarSlett
  4. ISTID ! Jeg prøver lykken for barnebarna mine. Eldstemann ønsker seg veldig badehåndkle med motiver, kanskje siden han går i svømmehallen hver uke?

    Jeg ønsker meg filmen, de er så morsomme å se på

    Ønsker deg en flott førjulstid

    Mvh
    Lisbet

    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Istid er kjempestas blant barnebarna, de ville jublet over den flotte gaven.
    Så her prøver mormor gjerne lykken ;)
    Ønsker deg og dine en koselig førjulstid!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  6. Ingunn K
    Kjekt å ha noe å "bestikke" barnebarna med.
    Ønsker alle en fin adventstid.

    ingunnknevel(att)gmail.com

    SvarSlett
  7. Ønsker veldig å vinne denne med norsk tekst slik at barna våre kan få øve på norsken. Vi bor i Dubai, og det er litt vanskelig å få tak i nye filmer med norsk tale :-)

    SvarSlett
  8. Har ein gut på 6 år og ei jente på 7,5 år som hadde blitt kjempeglade for denne pakken :). Dei elskar å bade, og er veldig glad i å sjå film. Snøkrystallen ville vi sett opp i vindauget på soverommet deira på hytta.

    SvarSlett
  9. Ja takk.Hadde vært flott til en liten gutt
    gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Jeg blir gjerne med i trekningen, og om jeg er en av de heldige vil jeg gjerne se filmen med de fire tantebarna mine. Vi bor langt fra hverandre og treffes ikke så ofte. De hadde nok satt pris på Istid-produktene også. ;)
    Ha en fin dag, Hilde!
    Hilsen Nina mandelhjarta@gmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne vinne for å gi denne i julegave til min lillebror :) Selvfølgelig vil jeg se filmen sammen med han, har jo sett alle filmene som kom før! kss.1996@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg trekker et lodd for tvillingene her, de elsker å se film og det er koselig at de har noe å se på når foreldrene er her på besøk :)

    Ha en riktig fin adventstid :)

    Hilsen Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Min fine nevø elsker Istid-filmene, og vi har sett alle filmene sammen flere ganger. Dette hadde virkelig vært den ultimate gaven fra tante ;) sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil vinne fordi jeg har en kollega med to sønner som ville satt så enormt pris på denne gaven! Jeg kan ikke utbrodere hvorfor- men de fortjener virkelig en ekstra pakke under treet disse smågutta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  15. Wow, vilket fantastiskt pris! Hade varit underbart att vinna denna till dottern i julklapp. Hon älskar Ice Age precis lika mycket som jag, så det skulle bli mycket mys och bus med detta kit.

    Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen)

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei syntest at det hadde vert supert å vinne dette, då mitt fadderbarn ville elsket denne pakken, hun elsker istid
    Hilsen Kjersti Yndestad Sjøvoll
    kjersti_sjovoll@msn.com

    SvarSlett
  17. Istid er favoritten! Tvi,tvi
    Helsing Camilla
    camflat@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne at min datter vinner denne premien.Ho ville ha blitt veldig glad for den. Vi syns Istid er morsomme filmer.
    tonebotn@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Ønsker dette til meg selv og samboer da vi digger istid! Vi får dele litt med tantekidsa også ;)

    SvarSlett
  20. Jeg vil vinne, da datteren min elsker istid :D

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!