søndag 17. juli 2016

Sommerkonkurranse - Vinn stelleveske fra Skip Hop

Håper du for en tid tilbake leste innlegget mitt om den fine, nye stellevesken som jeg fikk fra Skip Hop. Stellevesken er enda i bruk. Den er kjempestilig, og har alle funksjoner en travel mamma trenger på tur. Den er super å ha over skulderen, og den passer perfekt til alle typer vogner. Nå er jeg så heldig å få gi en av dere lesere en valgfri stelleveske fra Skip Hop. Du kan se hele utvalget her.

 Frist for å delta er 7.8.16. Du kan også delta på min Facebookside.

Lykke til alle sammen og fortsatt god sommer!

19 kommentarer:

  1. Hei hei
    Jeg blir gjerne med i trekningen om en stelleveske! Jeg er totalt avhengig av den jeg har nå, og når vi etterhvert får flere barn trengs det også flere stellevesker ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Åh ja vi ønsker oss en ny sammen med den voksende magen trengs en ny kg bedre stelleveske ☺️ Vi venter en liten skatt i desember og har en prins på 19mnd så her blir det travle tider ☺️

    SvarSlett
  3. Ingunn Kne....
    Kjempefine stellevesker. Min favoritt er Blue Sketch
    Har likt og delt på FB
    God sommer

    SvarSlett
  4. Kristoffer og Bestemor trekker 1 lodd på en Blue Sketch stelleveske. Kristoffer har ei stelleveske, men den kan ikke henges på vogna og er veldig liten, den tar nesten ikke mer enn alle kremene han smøres med i ett sett og noen få bleier <3 Ha en riktig flott søndags kveld !

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg ønsker meg veldig ei ny stelleveske �� syns den i Chevron er veldig fin! Elsker skip hop �� bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei :)

    Flotte stellesvesker, likte veldig godt den i grå/hvit.
    Mormor og Benjamin ønsker oss veldig den flotte veska til mamman hans :)
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin sommer ��

    Sommerklemmer fra oss

    SvarSlett
  7. Heisann :D

    Deltar gjerne både på blogg og facebook. Fantastisk konkurranse !!!
    Akkurat fått vite at jeg venter en liten, så en slik hadde passet meg perfekt !
    Ønsker deg og dine en herlig sommer. Håper dere får mange flotte sommerminner :D

    Mvh Nora
    (nsm94@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Hadde vært supert å vinna ei sånn flott stelleveska :)

    Håpe du får ein fin sommar :)

    SvarSlett
  9. Å stelleveske hadde vært midt i blinken til beste svigersøster og student som venter et lite tantegull i desember :-) Kan tru ho hadde blitt superglad om æ vant denne å kunne overrasket med ei stilig stelleveske :-) Sommerklem fra Elisabeth
    elis_112@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med :) God sommer :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg prøver lykken jeg :) Har sååå lyst på ny stelleveske...grey/lime er så utrolig lekker <3

    Klemmer fra Monika

    SvarSlett
  12. Flotte stellevesker.Har lyst å gi en sånn til min datter som venter ei lita jente i september.Alle er fine,men liker best den røde.Fotsatt god sommer :)

    SvarSlett
  13. Ønsker meg dette til barna :) så krysser fingrene og håper på det beste :)

    SvarSlett
  14. Eg er med.
    Fortsatt god sommer :)

    Helsing
    Camilla
    camflat@hotmail.com


    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen :)

    Ha en god helg!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  16. Jeg blir kjempegjerne med i trekningen. Skal bli pappa igjen og VET at en av tingene som står på handlelisten over ting som må være klart er en stelleveske. Ville blitt kjempeglad om jeg vant :) Likt og delt på facebook med glede !

    Mvh Daniel K Jensen
    danjekjensen@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med i trekningen, ville vært en fin gave til en i familien som venter barn :)
    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  18. Ja takk :D ønsker til søsteren min <3
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Jeg blir gjerne med i trekningen om en stelleveske :) Alltid mye å drasse på så en slik er så kjekk å ha :)
    God sommer :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!