mandag 6. juni 2016

Vinn tilm til deg og en venn


I dag er den nye filmen med Alvin og gjengen tilgjengelig på DVD og BuRay.

Gjennom en rekke misforståelser, får Alvin, Simon og Theodor mistanker om at Dave skal fri til kjæresten sin i Miami, -for så å dumpe dem.. Dette gir dem kun tre dager på å reise på tvers av landet for komme seg dit for å stanse hele frieriet. Gjengen ender som vanlig opp på vanvittige eventyr, denne gang reiser de ikke bare på vann- og landeveien, men de drar også opp i høyden!
Det siste gutta ønsker er å miste Dave, og på samme tid få en forferdelig storebror...  Filmen er dubbet til norsk. På filmen kan du høre Stig Henrik Hoff som stemmen til Dave. Alvin blir spilt av Espen Sandvik, Christoffer Staib er Simon og Erik Skøld er Theodore.


Nå kan du vinne familiefilmen «Alvin og Gjengen: I farta». Det trekkes to heldige vinnere, som hver får en film til seg og en venn. Fortell hvem du ønsker å dele premien med i kommentarfeltet under, og du er med i trekningen. Frist for å være med er 11.6.

For flere vinnersjanser - gå inn på facebooksiden min og på instagram @lykkeligmedliten.

Lykke til!

6 kommentarer:

  1. Jeg ønsker å dele premien med tantebarna mine <3 Disse filmene er utrolig morsomme :)
    Mvh Tanja Marie Nyborg Bolstad

    SvarSlett
  2. Alvin og Gjengen er bare helt herlig <3

    Jeg vil gjerne se denne filmen igjen med barnebarna, den kan aldri bli sett for mange ganger

    Som Bestemor er det veldig koselig å få gjøre noe for barnebarna og derfor vil jeg dele med Ingunn som også er Bestemor

    Håper alle har bedre vær enn det er her hos meg. God sommer !

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne dele denne filmen med barnebarna i Singapore ♥ De er i Norge nå,og ser på mange norske filmer i Singapore også :-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
  4. Jeg vil dele premien med sønnen min med downs for han elsker Alvin og gjengen :)

    SvarSlett
  5. Prøver lykken sammen med barnas søskenbarn, Niklas, og mamman hans :)

    SvarSlett
  6. Denne vil jeg dele med tantebarna mine om jeg vinner. Emil ble nettopp 10 år, og Selma blir 8 år i sommer. En liten bonus-gave blir nok satt pris på!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!