lørdag 2. januar 2016

Konkurransetid



Håper alle sammen har fine og gode dager, og for å feire det nye året starter jeg med en konkurranse fra Amvina. Nå har du sjansen til å vinne en nydelig høydemåler i tre fra Vinter&Bloom sin nye forest-kolleksjon. Du leste kanskje innlegget mitt om de fine tingene du kan innrede barnerommet med?

For å delta i konkurransen legger du igjen en kommentar med hvilket produkt i kolleksjonen du syntes er finest og hvilken farge du ønsker måleren i. Jeg blir også veldig glad om du følger bloggen min, men det er ikke noe krav for å delta. Har du ikke egen blogg, må du legge igjen eposten din slik at jeg får tak i deg om du vinner.

For flere vinnersjanser kan du delta på Facebooksiden min og på instagram @lykkeligmedliten.

Frist for å delta er 10.01.16. Lykke til!

20 kommentarer:

  1. Molnhylla Uggla er min favoritt, utenom høydemåleren da, som var veldig flott! Flere flotte innslag til barnerommet her, noe som passer meg bra siden det stoppet litt opp i innredningen etter at Daniel ble født...

    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Ønsker meg høydemåleren i hvit om jeg vinner...

      Slett
  2. Søren meg det nydeligste jeg har sett! Vi elsker høydemåleren i rosa. <3 ugler <3

    SvarSlett
  3. Høydemåleren i hvit er min favoritt <3
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  4. Må si at jeg digger høyde måleren i rosa.Jeg skal i 1 års dag til min kjære niese og da hadde dette vært verdens flotteste gave ,så kjekt med skikkelig jentesaker til henne som har 3 eldre brødre :)

    følger på FB og IG , krysser fingrene :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  5. Hyllene i svart og hvit var min favoritt :) Ønsker å vinne en hvit høydemåler:) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg synes høydemåleren var utrolig flott :)

    Kunne tenkt meg en i blå :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  7. jag är inte med och tävlar men har tipsat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2016/01/03/vinter-bloom-101/

    SvarSlett
  8. Likte godt Molnhylla Uggla :D
    Ønsker meg hvit høydemåler om jeg vinner :)

    SvarSlett
  9. Heisan! :)

    Jeg synes denne hyllen var bare knallfin! <3

    http://www.amvina.se/products/forest-vagghylla-ugglor/

    Om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg veldig gjerne hvit høydemåler :)

    Krysser fingrene! :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Vegghylla Ugglor er favoritten min :) Og skulle jeg være den heldige ønsker jeg høydemåler i blå :)

    SvarSlett
  11. Klädhängare Uggla i sort /hvit :) Rålekker <3 Hadde vært supert å hatt den på rommet til min gutt :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  12. Likte best Høydemåleren i hvit <3
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. Ingunn Kne...

    Min favoritt er Vägghylla Uggla, hvit.
    Ønsker hvit høydemåler
    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  14. Likte veldig godt Kladhangare Uggla i sort/ hvit .
    Ønsker hvit høydemåler
    gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Jeg synes Klädhängare Uggla var veldig fin (i tillegg til høydemåleren). Likte nettopp dette produktet fordi Ugla kommer veldig godt fram, selv når den er i bruk.

    Vet om ei lita jente som synes pip-piper er veldig stas. Så rosa eller hvit høydemåler hadde vært topp dersom jeg vinner.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  16. Jeg er med :D
    min favoritt er Mätsticka Uggla <3

    ønsker meg i fargen hvit :D
    Rannveig Ra
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Molnhylla uggla var skjønn! Ønsker meg en høydemåler i rosa 🌸
    susannejo@hotmail.com

    Ha en fin dag videre

    SvarSlett
  18. Hei, Jeg liker faktisk høydemåleren best! I Aqua! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  19. Båklåda Uggla var veldig fin!
    Hvis jeg vinner vil jeg ha høydemåleren i hvit :) Krysser fingrene!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!