søndag 6. desember 2015

Vinn Lego City



Håper alle sammen nyter 2. søndag i advent. For å feire dagen litt ekstra vil jeg dele ut et sett med Lego City til en av dere. For å bli med, må du legge igjen en kommentar under bildet. Jeg blir veldig glad om du vil skrive et tips om hva du vil lese mer om på bloggen. Husk å legge igjen eposten din om du ikke har egen blogg.

For ekstra vinnersjanse kan du delta på Facebooksiden min og på instragram @lykkeligmedliten

Trekkes 11.12 og vinneren annonseres på Facebooksiden min.

38 kommentarer:

  1. Prøver lykken :) Ha en riktig fin adventstid <3
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  2. Dette hadde vært midt i blinken for farmorjenta vår på 7 år :-)) Hun har blitt en racer til å bygge sammen Lego'en helt alene,og ønsker seg nettopp Lego City til jul ♥ Har ikke noe godt tips om hva jeg vil lese mer av om på bloggen din,det jeg har sett virker variert og fint :-)
    Skal like facebook-siden også.
    God jul !!
    tevens@online.no

    SvarSlett
  3. Är jättegärna med och tävlar!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen, nevøen synes fremdeles det er veldig morsomt.
    DIY prosjekter kan være morsomt å lese. Og gaveidéer som ikke blakker deg.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Jag är gärna med då min stora son älskar lego.
    Jag önskar bara att du skulle skriva lite oftare och gärna om ert vardagsliv och med fina bilder.

    Har tipsat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/12/06/lego-city-1112/

    SvarSlett
  6. Jeg synes blogger er fin som dem er 😊
    hege_therese81@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna det här lyxiga paketet. Det vore perfekt till min lillebror Kalle, 9 år i julklapp. Han skulle älska att leka loss med detta då han älskar lego.

    Skulle gärna vilja läsa mer om vad som finns att göra i Norge. Vi har ännu inte besökt det landet men har många gånger varit kring gränsen och tänkt åka över,så kanske kan du avslöja lite aktiviteter och annat spännande som lockar över oss till ett besök.

    Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei
    Jeg liker å lese om gode tips (mat, gaver, aktiviteter osv) samt lese om hverdagsøyeblikk.
    Guttene mine elsker Lego, så denne ville vært super til dem!

    Hilsen Jori

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Åh, det er jo en perfekt julegave til nevøen min da! Ønsker meg ;)
    Ha en fin adventstid videre, og en god jul! :)
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Ja takk, 3 gutter og ei jente som eeeelsker lego 🌟🌟🌟🌟

    SvarSlett
  11. Det hadde vært stas for guttene mine =)
    KJempe fin blogg =)
    Julehilsen fra Annicken
    godtemomsa@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg har egentlig ikke noe fornuftig å tilføye på hva jeg vil lese mer om, for jeg er ganske så fornøyd slik det er :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  13. Kanskje ukesmenyer med oppskrifter? Er egentlig fornøyd med bloggen din slik den er jeg...ikke masse intetsidende innlegg bare for å legge ut ett innlegg-det er slik ejg liker det....

    Førjulsklem fra Monika

    SvarSlett
  14. Konkurranser er alltids morsomt :)
    oppskrifter, interiør, erfaring med forskjellige produkter, generelle tips :)
    Rannveig Ra
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Vil veldig gjerne være med på trekningen! :) Liker bloggen din godt, og syns du har et variert innhold! Ha en riktig fin førjulstid :)

    SvarSlett
  16. Jeg krysser fingrene!
    Ha en fortsatt fin førjulstid
    Pia
    pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei.
    Eg blir gjerne med i konkurransen.
    camflat@hotmail.com

    SvarSlett
  18. ønsker meg veldig gjerne! <3
    hadde passet perfekt til sønnen min <3
    Mizz_botn@hotmail.com

    SvarSlett
  19. På grunn av dårlig råd i år så sliter jeg meg å kjøpe gave til nevøene mine. De ønsker seg bare lego men jeg syns det er så dyrt�� Å vinne denne hadde gjort veldig godt dersom der hadde lettet litt på økonomien. Uansett kjempe fin konkurranse, flere som fortjener denne. Så håper på det beste. God jul. Mich85@hotmail.com

    SvarSlett
  20. PRøver lykken, denne hadde poden på 5 år DIGGET!

    SvarSlett
  21. Tävlar åt min legotokiga dotter (och hennes lika tokiga fader).
    Vill gärna läsa mer om vardagsrutiner, bra böcker och tips till föräldrar.

    SvarSlett
  22. Hadde vært en kjempebra julegave!
    Kunne tenkt meg å lese mer tips på bloggen din med tanke på aktivitetet en kan gjør sammen med barna:)
    Malinherget@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Prøver lykken!

    fluffy_127@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Ja takk, det hadde vært kjempe koselig å vinne dette til to små gutter jeg kjenner.

    SvarSlett
  25. Hei!
    Jeg vil gjerne være med. Liker Fb-siden :)

    God adventstid!
    Elena (papyk_26@yahoo.com)

    SvarSlett
  26. Ohhh det er julegaven til sønnen min det. ;) Har ikke sett akkurat denne legoen, kjempespennende.
    Hilsen
    Nina
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  27. Prøver lykken - hadde vært en super gave til Bollisen min :)
    Har også deltatt på Instagram (Ahnnaem)

    nita_84@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei! Prøver gjerne vinnerlykken her :-) Har to fadderbarn som elsker lego. Synes bloggen din har en flott variasjon mellom tips til barn, pleie til mor, mat og reiser. Setter spesielt pris på gode reisetips.

    Ha en koselig adventstid.

    Klem fra Monica i Tromsø
    Mbroxp@online.no

    SvarSlett
  29. Prøver lykken, barna mine elsker lego! :)
    Ha en god førjulstid! <3

    Klem fra Stine
    stineekr@gmail.com

    SvarSlett
  30. Denne hadde vært super til min lille nevø- :) jeg liker bloggen din , selv om jeg er litt dår lig i å legge igjen spor. Liker å lese vanlig historier , hverdagsliv , er glad i scrapping så kjekt om du kan skrive om det , evt tipse om gode inspirasjonssider :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  31. Dette hadde vært veldig gøy for min lille sønn å få :) Middagstips for en travel hverdag er alltid interessant å lese! Håper dere får en fin jul :)
    linnealima@hotmai.com

    SvarSlett
  32. ååh så fin premie! Min sønn på snart 7 år hadde digga om jeg hadde vunnet denne!:) Da ville den blitt pakket inn og fått merkelappen fra Julenissen:)

    Jeg vil gjerne se mer av hva dere spiser til hverdags! :)

    kristina_js@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med!

    knutafdal_93@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Jeg er med! Denne Lego pakken hadde passet perfekt for barna mine :)

    Vil gjerne lese mer om reisetips med barn og hverdagshistorier :)

    Hilsen Lise :) lgkarlse (ætt) online (dått) com

    SvarSlett
  36. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!