torsdag 26. november 2015

Vinn merkelapper og merkemaskin


Håper du lese innlegget mitt om ABC Navnetrykk for noen dager siden. Nå er jeg så heldig at jeg får dele ut et sett med navnelapper og merkemaskinen til en av dere!

For å delta legger du igjen en kommentar under innlegget her. For flere vinnersjanser, kan du delta på Facebooksiden min her, og på Instagram @lykkeligmedliten. Jeg blir veldig glad om du følger bloggen min her og deler konkurransen i sosiale medier, men det er ikke noe krav for å delta.

Frist for å delta er 7.12.15. Husk å legg igjen epost om du ikke har egen blogg.

Tusen takk til ABC navnetrykk for den fine premien!

16 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar! liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med :) (og håper kommentaren min dukker opp :P )

    SvarSlett
  3. Jeg er med :) krysser fingre, armer og ben :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  4. Utstyr for merking av klær og ting kommer godt med. Jeg prøver lykken :)

    SvarSlett
  5. Jeg er med. Har 2 barn på skole... og det går en del navnelapper :) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med, både her og på Facebook. Instagram har jeg ikke. Utrolig fint med en praktisk konkurranse! :-)

    SvarSlett
  7. Jeg er med, både her og på Facebook. Instagram har jeg ikke. Utrolig fint med en praktisk konkurranse! :-)

    SvarSlett
  8. Heisann :)

    Veldig gjerne med og har delt på facebook.
    Superfin konkurransen :).
    Ønsker deg og dine en koselig adventstid :)

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  9. For en perfekt premie, prøver lykken <3 Deltar her og på fb :) Ønsker deg en flott adventstid :)
    Mvh Tanja
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  10. Flott premie.Jeg er med gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  11. Ja takk :) Denne så jo bare utrolig kjekk ut :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  12. Jag är inte med men har tipsat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/11/30/marklappar-maskin-712/

    SvarSlett
  13. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar och har delat här https://www.facebook.com/charlotta.hellstrom.9. Jättefin vinst som jag gärna skulle vilja vinna. lottahellstrm@yahoo.se

    SvarSlett
  14. Dette så kjekt ut. Krysser fingre ����

    elis_112@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ja takk, 4 små = mye merking. ��

    SvarSlett
  16. Jag skulle gärna vinna till min bästa vän som har tre små pojkar under 5,5 år! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!