mandag 16. november 2015

Nye navnelapper med verdens enkelste merking

Jeg har vært så heldig å få navneapper til barna og en fantastisk merketang - Leti-tangen fra ABC navnetrykk.

Jeg har lett lenge etter gode lapper som sitter godt på klærne til barna, og nå har jeg funnet noen som sitter skikkelig godt. Jeg har testet både de som jeg limer rett på klærne og de som jeg utrolig enkelt fester ved bruk av merketangen. Nå er det lett og raskt å merke alt fra sokker til uteklær, samt ting som matbokser, drikkeflasker, kosedyr og annet som er kjekt er merket med barnas navn. Dette gjør det enklere for meg i en travel hverdag, og enklere for de i barnehagen som lett finner ut hvem klærne tilhører. Og ikke nok med at jeg er kjempefornøyd - barna elsket mønstrene sine, og størstemann leter hele tiden etter noe uten lapp slik at jeg kan sette på en av de nye stilige lappene hans.


ABC Navnetrykk tilbyr flotte navnelapper som sitter som støpt både på klær og andre eiendeler. Det som gjør dem spesiell i forhold til andre leverandører av navnelapper er at de tilbyr en unik og spesialutviklet merketang for å feste navnelapper på klær og andre tekstiler. Alle navnelappene kan ha søte/kule motiver sammen tekst av eget ønske. Deres siste nyhet er brodering av navn på fine luer, pannebånd, ryggsekker og håndkle.


For mer info om dem og deres produkter: http://www.navnetrykk.no/ https://www.facebook.com/Navnetrykk 

Her kan du kjøpe både navnelapper og de andre prduktene, og de har veldig kjapp levering! Dette er noe alle som har små barn trenger, så kanskje dette vil være en perfekt julegave til noen småbarnsforeldre? Og titt innom bloggen litt senere i uken - da lodder jeg bort en merketang og navnelapper til en heldig leser - kanskje akkurat deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!