mandag 23. november 2015

Et avbrekk i julestria

Sponset innlegg

Jeg elsker å ta meg et avbrekk i førjulsstria, og det perfekte avbrekk for meg er en reise. Da kan jeg få nye opplevelser, mye hygge med familien og benytte sjansen til å handle julegaver.

I år har jeg enda ikke bestemt meg hvor ferden skal gå, men etter å ha sett litt på nett, så må jeg innrømme at det frister veldig å reise til Göteborg i år!


Jeg har tidligere bare vært i den flotte byen på sommeren, men jeg må innrømme at den ser kanskje enda mer fristende ut nå som byen pyntes til jul. Det ser ut som det er spennende julemarkeder og Liseberg med sin helt fantastiske julestemning hadde gitt hele familien et minne for livet. Liseberg er Sveriges største fornøyelsespark, og i disse tider fylles parken med julemarked, julelys og julemusikk. I helgen åpnet «Jul i Liseberg», og de første lysene ble tent der allerede 13.november.


Har du noe favorittreisemål i førjulsstria? Og har du noen gode tips om jeg skal til Göteborg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!