tirsdag 20. oktober 2015

Vinn Lego Duplo

I dag har jeg gleden av å sparke i gang en ny konkurranse. Nå kan du være så heldig å vinne et sett av den nye Lego Duplo som jeg skrev om i forrige uke.


Du kan vinne dette flotte settet til barnet ditt eller kanskje det kan bli en fin gave til et barn du har kjært.

Ta med hele familien på en morsom og spennende tur i skogen. Man kan lære mye av å oppleve naturen og dyrene som bor der. Hva spiser ekorn, og sover bjørner virkelig i hiet sitt hele vinteren? Ta med bilen ut i skogen for å finne det ut selv. Det fargerike settet inneholder et piknik-område, et hi, et tre, bær og blomster. Og selvfølgelig tre familiemedlemmer: mor, far og et barn, i tillegg til åtte dyrevenner: en hjort, en dåkolle, en dåkalv, en bjørn, en bjørnunge, to rever og et ekorn. Selv de mest kreative barna kommer til å få mer enn nok å gjøre med alle disse dyrene.

For å bli med i konkurransen legger du igjen en kommentar med hva som er din Lego-favoritt her i dette innlegget. Frist for å være med er 5.11.15, og har du ikke egen blogg, må du huske å legge igjen eposten din i kommentaren slik at jeg får tak i deg om du vinner.

Lykke til alle sammen!

35 kommentarer:

  1. Min favoritt lego fra barndommen var Lego City - hvor man bygde hus, bygninger, parker og veier :)
    Kjempegøy :)

    Mvh Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  2. Tror dette kunne blitt en favorittleke til mitt barnebarn
    Ho er veldig fornøyd og glad når pappen tar ho med på fisketurer <3

    -Helle-

    SvarSlett
  3. Her lekes det med lego friends/elves hos 9 åringen. Denne hadde vært super til barnebarnet da så hun slipper å "ødelegge" lilletante sine byggverk ��

    SvarSlett
  4. Min Lego-favoritt er Duplo Brannstasjon. Den bygget jeg masse med nevøen min da han var liten, og jeg håper at min sønn får like mye glede av Duplo og smålego son nevøen min har og har hatt.

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Så koselig giveaway :) Blir veldig gjerne med, og vet akkurat hvem jeg skulle gledet med den ;)

    Min favoritt har alltid vært Lego City, og jeg har "jobbet" min del med det sammen med mine tre sønner, kan man si... ;)

    Da krysser jeg fingrene :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    SvarSlett
  6. Vi elsker lego, guttene leker med lego vær dag. og duplo.Akkurat nå har vi en lego by på stuen, barnas fantasi der er fantastisk. dette hadde vært et fint sett til guttene mine :D
    Hilsen Silje - lysogvarme@live.no

    SvarSlett
  7. Vanskelig å finne en favoritt, man kan jo bygge alt mulig med lego :)

    SvarSlett
  8. Dette hadde vært noe å vinne til bonusbarnebarn :) Følger deg,hyggelig.
    Beste hilsen
    Ulla-Mona
    ullamona@online.no

    SvarSlett
  9. Her I huset er det nok Lego ninjago som er favoritten for tiden. Min favoritt er nok Lego city brannstasjon, politistasjon osv. Denne premien hadde vert super for min niese som har blitt veldig glad I duplo for tiden :) Marit! mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Her går det i duplo om dagen- og techniclego på kvelden :D Vi er for øyeblikket på bygge og kjøre på det med duplobil-stadiet
    Håper på vinnerlykke for minien elsker duplo :)

    Klemmer fra Monika

    SvarSlett
  11. Duplo er det lite av i huset. Og duplo med dyr som du hadde avbildet hadde ettåringen elsket.

    SvarSlett
  12. Duplo er det lite av i huset. Og duplo med dyr som du hadde avbildet hadde ettåringen elsket.

    SvarSlett
  13. Friends Lego liker di veldig godt .

    SvarSlett
  14. Favoritten hjemme hos meg er duplo dukkehuset som er 30 år gammalt, Det var noe jentene mine leket mye med når de var små, og no er det barnebarna som har gleden av de :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.om

    SvarSlett
    Svar
    1. kvalheimsjenta@gmail.com

      Slett
  15. Favoritten her i huset er Lego Friends :) Men jeg kjenner en liten gutt som vil bli veldig glad for denne premien :)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  16. Her i huset bygger vi mye både duplo og vanlig lego!
    Nå står en hel legoby midt på stua, med både høyhastighetstog, godstog, brannstasjon, politistasjon og masse annent spennende!
    Ungene leker masse, og har ingen favoritter, men liker alt av lego/duplo!

    austene84@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Nå har ingen av oss Duplo, de ble gitt bort da Tobias gikk over til vanlige lego. Mye star WARs og flotte byggverk der.

    Kristoffer er snart stor nok til Duplo så jeg deltar for han <3


    Ha en superflott uke <3

    Mvh

    Bestemor Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei,mye en kan lage av lego,og Lego City har vært mye brukt her.Ha en flott uke,hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Min stesønn er en ivrig fisker og nå begynner nok bonusbarnebarnet snart bli med på tur.
    Så Duplo m/fisking hadde vært helt toppers. Han er forøvrig veldig glad i duplo, med biler, taktor etc.
    Ønsker deg og dine en veldig fin uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  20. Her i huset er det nok Star Wars som har vært den store favoritten.

    Nå er det barnebarna sin tur til å begynne med Duplo. Kjekt å ha leker når de kommer på besøk.

    Ingunn

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  21. Mine favoritter fra jeg var lita, var ei gammel togbane og en mann med gul mopedhjelm på blå moped, den dag idag er det mannen på moped jeg husker og har best minne om, for det var nemlig min kjære morfar som døde så altfor tidlig av kreft jeg minnes. Han hadde også en gammel blå tempo og en gul hjelm 😍 barna våre har tatt over denne mannen og lille mopeden og jeg kjenner jeg blir glad og trist hver gang jeg ser den, gode minner fra en morfar jeg fikk ha så altfor kort i livet litt, men har kun gode og morsomme minner 😍 takk for at jeg fikk tilbragt minnene via dette innlegget 👍

    SvarSlett
  22. Jeg hadde aldri lego som liten,men jeg fikk leke flerne timer oppe hos søskenbarnet mitt som hadde en helt haug! :D
    Elsker å bygge hus å leke mor far og barn.Nå er sønnen min veldig hektet på lego duplo å synes det er gøy å prøve å bygge hus :)

    SvarSlett
  23. Vet favoritten til barnebarnet er Leg med dyr, så prøver lykken og krysser fingre :)
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  24. Det var ikke lego i Hellas da jeg vokste opp. Men her ser jeg de leker med dyr, star war , brannstasjon og mer.

    Blir gjerne med på trekning om Duplo siden jeg vet at det siste Bonusbarnebarnet ikke har noen

    Håper det går bra med deg og at du får en fin høst og vinter

    Mvh

    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Koselig giveaway :) Min sønn elsker LEGO og har lekt mye med Duplo og vanlig lego :) Han liker veldig godt pakkene som inneholder dyr og andre ting som mat ,biler og mennesker :)
    Hilsen Mamman til Henrik :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  26. Min favoritt er Lego-toget til Eldstemann. De minste elsker alt av Duplo/Lego kjøretøy og menneske- og dyrefigurer av Duplo
    Hilsen Hilde hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  27. Hei. Vi er alle legofan og nå har mitt filletantebarn på 3 fått dilla også. Super premie som jeg er sikker på at han ville elske :-) Hilsen fra meg. Kari- Mette Pedersen
    karimped@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Favoritt her i huset er både duplo og maaaaasse små lego. City serien er ofte i bruk :)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Min favoritt er helt klart disse som inneholder dyrefigurer, og gjerne litt friske og fine farger! :)
    signe4@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Åååh, datteren min, som blir 2 år i november elsker Duplo og fisk, og dyr generelt! Tror den Duploen hadde falt veldig i smak :-) Favoritten hennes er bondegården i Duplo, for der er det både mamma-ku og baby-ku :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Epost: monika.skjerven@yahoo.com :-)

      Slett
  31. Christina Frisberg. :)
    Klart jag vill vara med i utlottningen :)
    Lilla Matias 3 år älskar Duplo och jag vill ju såklart gärna att han ska få leka och utvecklas med det :)
    frisanpoxy@hotmail.se

    SvarSlett
  32. Min favoritt innen Lego har alltid vært Lego City elektrisk tog. Det har nå min fosterbror arvet til sine barn så det lever i beste velgående. Vinner jeg en flott Lego duplo eske skal den bli gave til min beste venninne som nylig har fått fosterbarn i hus. En flott gutt på 3 år som nok hadde blitt kjempeglad for en slik super gave.
    Hilsen Elisabeth
    elis_112@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei
    Her er det duplo som er favoritten.
    Helsing
    Aksel og Camilla

    camflat@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!