søndag 11. oktober 2015

Konkurranse - vinn regntrekk fra Vinter&Bloom



Håper du leste mitt forrige innlegg om nyhetene fra Vinter&Bloom.

I samarbeide med Amvina deler jeg nå ut et regntrekk fra deres nye kolleksjon til en av dere.

Det passer til både barnevogn og triller. Fronten med ventilasjonshull gjør turene dine både morsomme og bekvemme for barnet, selv om det er både regn og vind ute. Regntrekket er både vind- og vantett i et materiale som tørket fort. Det er reflekser på sidene og foran som gjør at det syntes bedre i mørket, og det kommer i en liten veske som du enkelt fester foran på barnevognen når det ikke er i bruk.

Regntrekket er en del av Vinter & Blooms kolleksjon Mini Dots, som kjennetegnes av sin tidløse og praktiske design.  I kolleksjonen finnes også vognposer og sittedyne. Her i Norge får du kjøpt produktene på Babyshop.

For å bli med i trekningen legger du bare igjen en kommentar med svar på følgende spørsmål:

Er produktet sertifisert? - i så fall hvilken sertifisering har det?

Husk å legge igjen epost om du ikke har egen blogg, så jeg får tak i deg om du vinner. Frist for å delta er 25.10.14 eller når det er minst 30 deltakere. Del gjerne konkurransen med venner som kan tenke seg denne fine premien. Jeg trekker en vinner som har svart riktig. Lykke til!

31 kommentarer:

  1. Hyggelig blogg.😃 Jeg ønsker gjerne regntrekk .God høst.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  2. Hei Guro. Du må svare på spørsmålet for å bli med i trekningen 😊👍

    SvarSlett
  3. Hei...Jeg prøver lykken jeg Hilde .... Ja, produktet er sertifisert...det er Oeko-Tex sertifisert
    Krysser fingre da minimannen trenger regntrek i barnehagen

    Klem fra Monika

    SvarSlett
  4. Dette er Oeko-Tex sertifisert og rett og slett nydelig :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  5. Det er Oeko-Tex sertifisert, og hadde vært kjekt å ha til lille som kommer i Desember :)

    SvarSlett
  6. Det er sertifisert. Øko-Tex sertifisert :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint trekk :) Jeg prøver lykken!
    Dette produktet er Oeko-Tex sertifisert :)
    christal19@icloud.com

    SvarSlett
  8. Prøver lykken :) Dette produktet er Oeko-Tex sertifisert :)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  9. Ja, det er Oeko-Tex sertifisert. :)

    Nå er jeg blitt Bestemor til enda en liten, jeg vet at Kristoffer ikke har regntrekk til vogna
    så jeg deltar for han :)

    Håper jeg får sendt nå, har prøvd flere ganger allerede

    Ha en riktig fin kveld :)

    Mvh

    Lisbet

    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så fint trekk! Det er Oeko-Tex-sertifisert :)

    SvarSlett
  11. Hei, Hei 🌼

    Ja, produktet er Oeko-Tex sertifiert :)
    Ble mormor for 5 uker siden, så det flotte regntrekket hadde vært kjempekoselig gi til datter og sv.sønn.
    Ønsker deg og dine en flott uke! 🌼

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  12. Ja de er Oeko-tex sertifisert 😊 Det hadde vært kjempekoselig å vunnet et sånt til vogna vår. Superfine!

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  14. Ja, dette produktet er Oeko-Tex serifisert. Prøver vinnerlykken, slik at go`gutten kan ligge tørt og godt:)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  15. Ja disse produkta er oeko-tex sertifisert 👍 deltar og krysser fingra, de var rett så nydelig og hadde passet lille prinsen vår Adrian Elias perfekt 🌟💙🌟 Jeanette M. Furland

    SvarSlett
  16. Ja produktet er Oeko-Tex sertifisert :-)

    Jeg er med. August trenger nytt regntrekk

    Ingunn Kne...

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  17. Det er Oeko-Tex sertifiert :)

    Ranveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  18. Siri Kristine Tovås22. oktober 2015 kl. 16:05

    Hei :)
    Det er oeko-tex sertifiert! :)
    Kjempe fin konkurranse og noe så nyttig man kunne vinne! :D

    SvarSlett
  19. Ja, dette produktet er Oeko-Tex serifisert.

    Jeg leser litt blogger og lignende siden jeg er så heldig å være Bonusbestefar til flere barn :)

    Ønsker deg en flott høst Hilde :)

    Mvh

    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med i trekningen. :)
    Produktet er sertifisert, Oeko-Tex sertifisert.

    i_sen3@yahoo.no

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  21. Ja, det er Oeko-Tex sertifisert.
    camflat@hotmail.com
    God helg.

    SvarSlett
  22. Produktet er sertifisert - Oeko-Tex-sertifisert!

    SvarSlett
  23. Ja produktet er Oeko-Tex serifisert

    Riktig god helg til deg og dine :)
    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  24. Det er Oeko-Tex sertifisert. Kunne tenkt å vinne dette til noen :) Krysser fingrene.

    SvarSlett
  25. Veldig fine regntrekk og de er Oeko-Tex sertifisert
    Mvh Hilde hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  26. Det er øko tex sertifisert.
    Om jeg er så heldig å vinne så ønsker jeg regntrekk til jente ; )
    eva@christine.cc

    SvarSlett
  27. Ja det er oeko-tex sertifisert��

    SvarSlett
  28. Ja. Det er oeko tex sertifisert :) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Ja, det er oeko-tex sertifisert.
    Hilsen Juan
    juanitocolima@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Det er øko tex sertifisert :)

    Om jeg er så heldig å vinne så ønsker jeg regntrekk til gutt ��

    Mvh Nick

    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!