tirsdag 6. oktober 2015

Hvordan gjøre hverdagen tryggere for våre mest dyrebare?

Sponset innlegg
Her om dagen kom jeg over en fantatisk app. If har lansert en app som skal hjelpe bilister å senke farten, og dermed bidra til å øke trafikksikkerheten.


Appen har en barnestemme som sier fra når man nærmer seg områder som det ferdes barn i. Alle kan bidra til å gjøre denne appen enda bedre med å legge inn steder hvor barna ferdes. Den fungere som en vanlig GPS, men stemmen skifter til en barnestemme når man kjører i områder der det ofte er barn.

Ved å laste ned appen "Slow down GPS" kan vi alle bidra til trafikksikkerheten til våre mest verdifulle - barna! Last den ned og legg inn stedene i ditt nærmiljø for å gjøre den enda bedre. Du kan legge inn steder her.

Du kan lese mer om den her, og du kan laste den ned her i Appstore eller her hos Google play.

Jeg håper alle mine lesere vil bidra og at du også laster ned appen nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!