torsdag 7. mai 2015

Vinn Duplo


Håper dere leste innlegget mitt om den nye, spennende Duploen for noen dager siden? I innlegget kan du lese mer om de spennende nyhetene, så titt gjerne innom om du ikke allerede har lest det!

Nå kan akkurat du bli den heldige vinner av et sett Duplo "min første gård" og et sett "min første traktor".


For å bli med i konkurransen må du dele konkurransen på bloggen din og/eller facebook. Deler du på andre sosiale medier er det også supert. Legg igjen en kommentar under om at du har delt og hvilket sett du ønsker å vinne. Har du ikke blogg må du huske å legge ved mailadressen din slik at jeg får tak i deg om du er den heldige!

Frist for å være med er 15.5.

Lykke til alle sammen!

19 kommentarer:

  1. Hei, deler på face :)
    Ønsker oss første gård :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Delt på facebook.
    Ønsker min første traktor.

    Mvh Anita Kval Jensen
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  3. Delt på facebook :)
    Ønsker oss min første traktor til snuppa som er over gjennomsnittet gla i traktorer, ikke noe barbie her i huset nei ;)

    SvarSlett
  4. Har delt på facebook ✌️😀Ønsker oss første gård

    SvarSlett
  5. Har delt på facebook. Ønsker meg min første gård til guttungen :)

    Mvh Henning Meira, henningmeira@gmail.com

    SvarSlett
  6. Hei!
    Er mormor til ei jente på 3år, som er superinteressert i alt som heter kjøretøy 😉, så en traktor hadde falt i god smak 😊
    Inger Lise
    ilteigland@haugnett.no
    Ps. Delt på Facebook 😊

    SvarSlett
  7. Ønsker meg min første gård til min sønn :) Delt på FB ;)
    barbroaer@gmail.com

    SvarSlett
  8. Ønsker meg min første gård :) Delt på facebook :)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  9. Ingunn Kne....
    Delt på FB :-) Ønsker meg min første gård

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  10. Liker og deler <3 Første gård er så søt!
    God helg!
    Lina
    linap3@yahoo.com

    SvarSlett
  11. Hei!
    Har delt på bloggens venstreside.
    Om jeg vinner ønsker jeg "min første gård". Flott gave!
    God helg! :)

    SvarSlett
  12. Ingeborg
    Delt på veggen min på Facebook ;-)
    Min lille sønn ønsker seg: min første traktor.
    Ønsker alle en fin helg.
    knaevelsrud@gmail.com

    SvarSlett
  13. Ønsker bondegården. Deler på FB.
    Mvh
    Tove Edvardsen
    orchid@live.no

    SvarSlett
  14. Prøver lykken om en fin og fargerik bondegård :)
    Har delt på facebook!

    GOD HELG :)

    SvarSlett
  15. "min første bondegård" står høyt på ønskelista her =) Jeg deler på facebook =)

    Mo9cabjerkelund@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg blir gjerne med på give away. Har delt på bloggen, både som innlegg og i sidebaren.
    Ønsker meg Min første bondegård :)

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  17. Deler på min blog - www.herframinverdengaer.blogspot.dk
    Ønsker mig "Min første traktor".
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  19. Giờ tôi mới biết chuyện này, cảm ơn bạn đã cho tôi thấy chuyện này.

    Tôi xin giới thiệu tôi làm bên công ty vận tải hà nội chuyên cung cấp các dv vận chuyển hàng hoá Quốc tế như vận chuyển hàng đi Phnom Penh, van chuyen hang qua Vieng Chan, vận chuyển hàng sang Trung Quốc.

    Ngoài ra bên tui cũng cung cấp dv vận chuyển nội địa như chuyen hang Ha Noi Sai Gon gia re, van chuyen hang den Ha Noi, vận chuyển hàng đi Bắc Ninh, vận chuyển hàng đi Nha Trang.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!