torsdag 16. april 2015

Vi elsker LEGO®

Begge barna mine elsker LEGO®, og nå har det kommet nye, spennende produkter som begge barna mine er henrykt over.


Min første DUPLO® serien fra LEGO® DUPLO lærer barna om gårdsbruk, farger og dyr. Og i tillegg lærer de minste ordene på klossene . som egg, bananer og blåbær. Og ikke minst dyrene - hva de sier og hva de heter.
 

Den nye DUPLO Min første serien er rettet mot små barn mellom 1,5 og 3 år og sørger for flere timer med morsom lek og læring. Med Min første gård kan foreldre lære barna sine om livet på bondegården og hva slags mat vi får fra dyrene. Min første traktor gjør det til en lek å lære om farger og frukt. Hva skal traktoren lastes med neste gang? Her har man mange timer med spennende lek for liten og stor.


Min første DUPLO serien er utformet for å hjelpe nysgjerrige smårollinger å lære mer om livet på bondegården gjennom lek. Settene inneholder fargerike og dekorative klosser som sørger for fargerik historiefortelling og kunnskap om livet på bondegården. Gårder, traktorer, frukt og dyr finnes intuitivt i mange små barns fantasi gjennom historiene de leser i bøker, ser på TV og hører om i det daglige liv.



Visste du at du kan også laste ned morsomme og engasjerende DUPLO apper i App Store / Google Play. Det kan anbefales!
 
 

2 kommentarer:

  1. Her i huset er vi også veldig glade i DUPLO. Har massevis av det, og til og med jeg syns det er gøy å leke med.. hehe..

    SvarSlett
  2. Jeg og - og så er det herlig å leke sammen med de små som har så livlig fantasi ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!