tirsdag 24. februar 2015

Mykt og vakkert

Godt nattøy er gull verd - både for store og for små! Du leste kanskje innlegget mitt før jul om hvor heldige vi er som har fått nytt nattøy fra Lilleba &Herremann?  Nå har vi testet det fine nattøyet i et par måneder, og vi er helfrelst! I dag vil prinsessa som ble 2 år på lørdag gjerne vise frem yndlingspysjen sin til dere!


Klærne er laget i  bambusviskose/bomull og holder huden tørr og skal være god  for alle,  og det kan være et  ekstra godt valg, hvis man har eksem. Barna mine har eksem og dette er nattøy som ikke klør og som virker å være et bedre valg for huden enn annet nattøy som vi har.



De har veldig god passform, og etter min mening er de laget for å kunne brukes ei stund - mer enn bare den størrelsen man kjøper! En pysj man har lenge med andre ord! Tøyet holder passform og farger og mykheten i vask etter vask. Denne pysjen er nå vasket mange ganger og er akkurat like fin som ny.


Liker du det du ser, og har lyst til å se nærmere på alt det fine Lilleba & Herremann har, så må du gå inn på nettsiden deres, vil du finne mye, mye mer Følg de gjerne på Facebook, så går du ikke glipp av gode tilbud og nyheter. Husk de har nattøy til voksne og andre spennende saker også! Happy shopping!

3 kommentarer:

  1. Plagg i bambus er deilige. Kjøpte en pysj til gudbarna og nå har jeg lyst på en selv :-). Og etter jeg kjøpte boxer i bambus til Mannen nekter han å bruke annet ;-) Her går det i pysj for tida for vi er slått ut av influensa hele gjengen.

    Har du prøvd håndklær i bambus? Det er deilig det!

    Klem fra Monica i Tromsø

    PS: Gratulerer med innlegg nr 1000 :-) Jeg henger med og koser meg med bloggen din

    SvarSlett
  2. Jeg er så heldig å ha tre Lillebapysjer og jeg digger dem. Men, min lille pode har dessverre ingen. Men, han h adde da han var mindre :)

    Gode dager til deg :)

    SvarSlett
  3. Fint mønster!

    Blir jo litt lei av det typiske og det er godt å se noe annet. Bambus er visst veldig bra, ser det lages både klær og kopper og skåler av det.

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!