tirsdag 3. februar 2015

Hildes husmortips

Etter veldig travle uker med altfor lite blogging, håper jeg nå å kunne gi dere masse ineressan lesning fremover!

I kveld har jeg lyst til å dele et tips til en enklere hverdag med dere!


Med full jobb og 2 herlige små, er oppvaskmaskinen en av de mest fantastiske tingene vi har i hus! Jeg passer på å stort sett kjøpe kjøkkenutstyr som kan brukes i denne herlige oppfinnelsen for å gjøre hverdagene enklere. Og når jeg bruker oppvaskmaskinen, er det viktig å ha gode rengjøringstabeletter! Nå harjeg årøvd disse tabelettene fra Finish - all in 1 - som inneholder alt til vasken i en tabelett.  De kommer i en praktisk pose som man kan lukke og åpene lett, men jeg har valgt å oppbevare de i et gammelt Norgesglass på kjøkkenbenken.


Jeg syntes denne oppbevaringen er kjekk, i tillegg til at jeg har den langt unna små barnefingre!

Oppvasken min bilr veldig ren og fin med disse tabelettene, og den holder de 6 punktene de lover:
  • Kraftfull oppvask 
  • Saltfunksjon
  • Glansemiddelfunksjon
  • Teflekkfjerner
  • Fettfjerner
  • Beskyttelse mot kalkavleiringer
Du kan lese mer om finish sine produkter på hjemmesiden deres. Her finner du både informasjon og tips og gode råd. Har du noen erfaringer med Finish?

1 kommentar:

  1. Jeg har enda til gode å være fornøyd med disse alt i ett tablettene. Glansemiddel kjøpes fremdeles separat og fylles på. Eller så er oppvasktabletter med slik vannløslig film ett must i mitt kjøkkenskap :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!