mandag 19. januar 2015

Hipp, hipp hurra!


Dette bildet ble tatt like før fødselen for 5 år siden! Og i dag er det  faktisk hele 5 år siden en av de lykkeligste dagene i livet mitt - dagen da prinsen ble født. Han har sjarmert meg i senk hver eneste dag siden da, og jeg er så lykkelig og føler meg så heldig som har fått verdens beste, snilleste og godeste gutt!

Burdagen har blitt feiret med pakke og middag og kaker på prinsens bestilling. Det siste han sa før han sovnet var at han hadde hatt verdens beste bursdag!!

12 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med 5-åring i hus. Kjekt at han har hatt en flott dag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen til 5-åringen :) Om han sier han har hatt verdens beste bursdag så har han det :) Fantastiske små som kan booste selvfølelsen hos mammaen sin med sine gode ord :) Love it <3

    SvarSlett
  3. Gratulerer med femåringen. Godt når de gir utrykk for at de har hatt det topp :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja de vet å varme et mammahjerte <3

      Slett
  4. Ja, tida går fort, og særleg ser ein det på borna.
    Gratulere med femåringen !
    Tirsdagsklem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til 5 åringen og til mammaen som har slik hærlig 5 åring ��. Og godt nytt år til dere. Bratt høst og lite tid til blogglesing og kommentarer, men nytt år og nye muligheter!

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk søte deg! Og riktig godt nyttår til deg også! 2015 blir et flott år <3 Kanskje det kan bli Tromsø-tur også, og da må vi treffes!

      Klem

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!