mandag 1. desember 2014

Adventsgiveaway - vinn en personlig almanakk


Jeg klarer meg ikke uten en fin kalender i papir! Den bruker jeg til mye forskjellig, bla. å planlegge ting som må gjøres, skrive ned når jeg kommer på ideer til blogginnlegg osv. Selv om jeg har en flott, moderne telefon, kan den aldri erstatte kalenderen min! På bildet ser dere almanakken min som jeg har brukt i år, med bilder av mine søte små!

Nå er jeg så heldig å samarbeide med Personlig almanakk enda en gang!  De lar meg lodde ut en personlig almanakk til en av mine herlige lesere! Almanakkene er utrolig fine og praktiske, og du velger selv både hvordan den skal se ut på innsiden og utsiden. Jeg har vært utrolig fornøyd med min, og kan ikke leve uten den ♥

Her er noen fakta om de flotte almanakkene:
  • Du velger tekst og farge både til fremsiden og baksiden
  • 12 måneders ukeplanlegging med din design 
  • Trykket side med eieropplysninger
  • Valgfrie sider bakerst i almanakken
  • Almanakken finnes i tre størrelser
  • Inneholder solid papir som er skrivevennlig
  • Gummisnor som holder almanakken lukket
  • Plastlomme medfølger, samt linjal som bokmerke

Personlig almanakk er aktiv i sosiale medier, og det kan lønne seg å følge de for å få med seg nyheter, gode tilbud og konkurranser. Du finner dem her:

Instagram: personligalmanakk
Snapchat: pers_almanakk

Så over til konkurransen!  For å bli med i konkurransen må du dele den sosiale medier. Bruker du instagram, så må du tagge med #lykkeligmedliten, og deler du på facebook må du gjøre det via Facebooksiden min som du finner her. Du får 1 lodd for hvert sted du deler! Legg igjen en kommentar med hvor mange lodd du tar og eposten din om du ikke har blogg. Konkurransen varer til 5.12.
Lykke til!



12 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg prøvr lykken emd 1 lodd jeg- har delt på fb...Krysser fingre for slik har jg ønsket meg leeeeeeenge..trur jeg har prøvd å vinne en i flere år :P
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  2. jeg trekker 1 lodd og krysser fingrene hemningsløst :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  3. Prøver lykken med 1 lykkelodd!
    Har hørt så mye bra om disse :)
    deler på facebook.

    God Adventstid!

    SvarSlett
  4. Kristin Holmestrand1. desember 2014 kl. 22:37

    Deler på Facebook

    SvarSlett
  5. Jeg har hatt slik almanakk to år på rad nå, og bare elsker de!! Blir godt brukt, og er midt i blinken for min del =)
    Trekker 3 lykkelodd - delt på instagram (cseljelid), facebook og i sidebaren på bloggen.

    Flott at det er trekning allerede 5. desember, for visst jeg ikke vinner så må jeg komme igang med bestillingen snart.
    Den må jo helst komme i hus litt før året er omme ;)
    Må bare sette sammen en bildecollage først - vanskelig å velge bilder, men har jo både fremsiden og baksiden. Heldigvis!

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  6. Har delat på facebook, 1 lott. Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  7. Har delt på Facebook og på instagram :)
    Så da krysser jeg bare fingrene ;)

    Lisbeth.ulven@gmail.com

    SvarSlett
  8. TIPSAT HÄR

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/02/personlig-almanacka-512/

    SvarSlett
  9. De almanakkene er så fine. Har ikke hatt almanakk derfra før, men ønsker meg veldig.. Neste år skal jeg nemlig bli flinkere til å planlegge, nå har jeg noe i kalender på tlf, noe på lapper, noen sms med planer og litt muntlig.. Ikke rart man går i surr..
    Delt på instagram.
    Ønsker deg og dine en fin førjulstid :-)
    PS. Så fin forside på din almanakk, skjønne barn.

    SvarSlett
  10. Hei,hei!
    Jeg har delt på FB, så det blir vel 1 lodd det :)
    Personlig almanakk hadde vært helt topp, jeg har alltid vært nysgjerrig på disse almanakkene :)
    Mvh Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei, eg tar 1 lodd.
    camflat@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!