torsdag 13. november 2014

Vinner av Lamaze-leke


Er du spent? Kanskje det er akkurat du som er trukket ut som vinner av denne søtingen fra Lamaze?
Etter å ha talt opp loddene så lot jeg random.org trekke vinneren, og denne gangen ble det:

PRINETTI

Gratulerer så masse! Send meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com med adressen din så kommer snart premien til deg! Håper premien faller i smak!

Og til dere som ikke vant - i løpet av helgen kommer det en ny, fantastisk giveaway som jeg lover dere at dere ikke vil gå glipp av - om du har barn eller ikke er dette noe som vil falle i smak uansett ;) Mer røper jeg ikke i kveld!

Nå skal jeg pakke adventskalender! Ha en herlig kveld alle sammen!


4 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren :) Gleder meg til neste :D Ha en super kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme! Nå er neste lagt ut! Lykke til :)

      Slett
  2. Åhhhhh!!!! Nå blei jeg glad!!! Sender mail med en gang!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig! Håper du blir fornøyd med pakke i posten :)

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!