fredag 21. november 2014

Ut på tur - aldri sur

Vi elsker å være ute på tur, både liten og stor. Nå er vinteren i anmasj her i Nordland, men enda så er det bare rim på bakken!


Så her om dagen ble det nok en flott tur på Geocaching med både prinsen og prinsessen! Det var ganske kladt ute - minus 6 - så det var viktig at vi hadde på barna varme og gode klær slik at de holdt varmen i flere timer!


Når man er på geocaching er det ikke bare skattejakt, men også lek og masse som skal utforskes! Både høyt og lavt!  Begge barna har på seg ytterklær fra Reima, og prinsessen har på seg samme dressen som prinsen brukte da han var liten! Og det er utrolig at den er like hel og like fin etter ganske "hard" bruk i over en vinter! Det er godt å ha investert i gode klær som faktisk kan arves av søsken!

Det er også viktig for oss som er så masse ute, at klærne har god passform og gir god bevegelsesfrihet, og det har Reimas klær! Om noen er i tvil, så lar jeg de neste bildene tale for seg selv :)



Og ja - den flotte luen prinsen har på seg er også fra Reima! Jeg syntes den er så flott, og han pleier å si at han vil ha på seg den luen mamma syntes han er så søt i! Herlig! Og før helgeroen senker seg, så må jeg bare tipse dere om at Reima har supersalg i helgen med opptil 60% rabatt! Løp og kjøp!

Ønsker alle sammen en flott helg - nyt de små stundene og skap vakre øyeblikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!