mandag 17. november 2014

STOR LEGO-konkurranse

Det er herlig å kunne starte uken med en STOR giveaway fra LEGO! Jeg har fått 4 flotte sett fra LEGO som jeg deler ut til 4 stykker av dere.



Ta fantasien med ut på en eventyrlig reise i dyreriket. Dette fargerike settet inneholder det de yngste trenger for å lage sine egne dyrevenner. Hvilket dyr blir først ferdig, sjiraffen, kaninen, hunden eller ormen? Ikke vet vi, men vi er sikre på at det blir like mange forskjellige figurer som det er barn. 


Hva ville du gjort hvis du hadde ditt eget kjøpesenter? Du vil sikkert brukt mye tid på å se deg rundt i butikkene, ta deg en matbit og kanskje slappe av i spa-avdelingen … Det er nøyaktig hva LEGO Friends Heartlakes kjøpesenter (41058) gir deg. Lekesettet lar den unge kjøpesentereieren designe sitt eget kjøpesenter med en sportsbutikk, en brudebutikk, et serveringsområde og et spa. Og selvfølgelig en catwalk – komplett med scene og DJ-sett. De fire minidukkene Stephanie, Emma, Sophie og Julian følger også med – klare til å utforske kjøpesenteret. Om Emmas hund Lady kan bli med inn eller må vente på utsiden, er opp til eieren av kjøpesenteret å bestemme – vi har inkludert henne i esken.
Hotrods er virkelige fantasibiler, og dette produktet fra LEGO Technic er et skikkelig kunstverk. Med sine realistiske detaljer, som den synlige V6-motoren, er denne modellen en drøm for alle som er interessert i monsterbiler. Settet gir deg flere timer med moro mens du bygger en avansert og allsidig versjon av din helt egen Hotrod. Og hvis du av en eller annen grunn heller foretrekker en rallybil, så kan denne modellen gjøres om til nettopp det.
  
Tilhengere av Star Wars blir heller ikke skuffet i år, for julenissen vil komme med alt som trengs for å bekjempe det onde imperiet. Gjør deg klar for action, og begynn ved å ta kontroll over rebellromskipet The Ghost. Romskipet har imponerende våpen, ikke minst med geværtårnet som roterer 360 grader. Og hvis det ikke finnes noen annen utvei, kan du benytte deg av utskytingssetet som gjør at du alltid kan skyte ut helten din. Det actionfylte romskipet leveres med fem fullt bevæpnede minifigurer, Ezra Bridger™, Kanan Jarrus™, Hera Syndulla™, Zeb Orrelios™ og en stormtrooper. 


Premien er de 4 settene du har lest om over. For å bli med i min julegavegiveaway, må du gjøre følgede:

  1.  Legg igjen en kommentar men hvilket LEGO-sett du ønsker å vinne og hvorfor. (1 lodd) Husk å legg igjen mailadresse om du ikke har blogg.
  2. Del konkurransen på blogg (1 lodd), Facebook (1 lodd), Twitter (1 lodd) eller instagram med @lykkeligmedliten og #lykkeligmedliten #lykkeligmedlitenjulegiveaway (1 lodd)  Du kan bruke giveaway-bildet over her.
  3. Følger du bloggen her og på Facebook får du 2 lodd til!
Konkurransen varer til 10.12 så rekker jeg å få sendt premien til vinnerne før jul! Lykke til alle sammen!

60 kommentarer:

  1. Hei. Jeg vil gjerne vinne Lego friends, da hadde jenta mi blitt veldig glad :) Deler på fb og følger :)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  2. Oi, for en super giveaway rett før jul da :)
    Her ble det valgets kvaler, siden jeg har seks barn i ulik lego-alder, men det er nok Lego Technics som vinner her, for guttungen er en skikkelig Reodor Felgen og elsker å mekke og skru. Det ville bli det perfekte tidsfordriv for ham (og pappan..og mamman...?)
    Jeg trekker 5 lykkelodd - følger bloggen, deler på fb og twitter :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  3. Friends settet vet jg ei lita prinsesse hadde blitt veldig glad for♡ deler på face...følger på face :) da blir det vel 3 lodd

    Ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Min datter ville blitt kjempe glad for litt duplo. Hun og kusina i nabohuset elsker å bygge tårn og hus av duploen til kusina.
    Deler, følger på Fb og skal forsøke å dele på instagram. :-)
    Kristin_aas_81@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg får nesten lyst til å si "ja,takk begge deler" ala Ole Brumm :-) Farmorjenta på 6 år hadde blitt kjempeglad for Friends-Lego mens lillebror-gullet på 2 år hadde blitt skikkelig glad for Duplo-dyr :-)
    Tror det må bli gullgutten som får være med å konkurrere denne gangen ♥
    Følger deg her og på fb !-!


    tevens@online.no

    SvarSlett
  6. Ønsker meg duplo-settet som gave til min niese :)
    Følger og deler på bloggen min

    SvarSlett
  7. Ingeborg K
    For en fin giveaway ;-)
    Ønsker LEGO Friends Heartlakes kjøpesenter til min datter som har vokst fra duplo.
    Deler og liker på FB

    knaevelsrud(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg prøver lykken på Star Wars settet jeg for mannen i huset er starwarsfan og jentungen elsker å bygge lego med faren sin :)
    Jeg har delt på fb, twitter og pinterest og jeg følger begge steder så da trekker jeg 5 lodd (eller 6 om delingen på pinterest teller )

    Klem fra Monika

    SvarSlett
  9. Lego star wars er en hit i heimen ;)
    Deler på facebook, og er følger på face og insta :)
    Så 4 lodd denne gang.

    SvarSlett
  10. Prøver lykken på Friends settet med 3 lykkelodd :)
    Da har jeg ei snuppe på snart 8 år her som blir kjempeglad!!

    SvarSlett
  11. Sønnen min ønsker seg veldig Star Wars-LEGOen.
    Satser ett lodd på den.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  12. Prøver lykken på 3 (4) lodd og håper at mine to små legotroll skulle bli de heldige. De ønsker seg lego friends settet

    Marita Romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei
    Guttungen på 11 bare elsker Lego Technic så jeg ønsker meg den. Delt på face og twitter. karimped@hotmail.com tar 5 lodd. Følger her og på face.

    SvarSlett
  14. 1 lodd. håper på LEGO Friends Heartlakes kjøpesenter

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Deler både på instagram og fb:) Følger her og på fb : )

    Siden gutten min digger både biler og lego må nok lego technic være det vi ønsker oss <3

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  16. delt på facebook 1 lodd
    1 lodd jeg ønsker lego friends så nevøer og andre barn har noe å leke med når de er hos meg
    =2 lodd

    SvarSlett
  17. Følger selvfølgelig bloggen både her og på Facebook, og har delt konkurransen på Facebook og Google+.

    Dattera mi på 11 år er helt hekta på LEGO Friends, så her er det den som står høyest på ønskelista. Hun har ønsket seg kjøpesenteret lenge, så her må jeg bare prøve lykken! :D

    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  18. Prøver med med et lodd på Lego Star Wars. Både sønnen min og mannen min elsker star wars. Jeg er ikke like overbegeistret, men elsker å bygge lego da. Jeg bygger, de leker. Vinn-vinn! :)

    SvarSlett
  19. Så flott med lego-give away da! Jeg ønsker meg Lego Friends, til niesen min! Hun elsker de legoene, og siden storebroren har så masse lego siden han er eldre, har jeg lyst å gi henne Lego til jul :)
    Trekker 6 lykkelodd (delt på face, blogg og insta, følger både blogg og face + kommentar).

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  20. "The force be with you. Always."
    Lego Star Wars så klart :) Har selv vokst opp med den originale Star Wars serien (episode 4-6), og nå har jeg en nevø som som ikke kan få nok av Star Wars. Like moro for liten og stor, med andre ord :)

    1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  21. Det skulle selvfølgelig være: "The force will be with you. Always."

    SvarSlett
  22. Melvin som är 7 år älskar att sitta och bygga med lego. Nu har han börjat prata om Star Wars så det legot skulle jag vilja vinna till honom. Utmanande att bygga och något jag vet han skulle älska.

    Jag följer dig här, tror det är med En Mölnbobos Liv samt att jag har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/11/18/lego-1012/

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  23. Hei! 4 lodd på meg (jeg følger bloggen din her, samt delt på fb).
    Ønsker oss Friends lego til storesøster som endelig har blitt stor nok til å leke med "små-lego" :)
    Dette hadde vært en fin julegave eller en bursdagsgave til henne, da hun fyller år i januar :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  24. TechnicLEGO vore greit
    Liker på FB (Carola Lind) och har delt: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/november/lego.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  25. Friends legot skulle få dottern att stråla av lycka på julafton.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg ønsker Star Wars legosettet og følger på FB. :-) (to lodd)

    SvarSlett
  27. Ønsker lego friends til storesøster.
    følger på facebook, og deler. 4 lodd :)
    marteliaz@gmail.com

    SvarSlett
  28. Ønsker veldig å vinne Lego StarWars pakken. Da hadde 6-åringen min blitt superduperglad!! Følger deg på facebook. :)

    SvarSlett
  29. Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle gärna vilja vinna Star Wars tlll vår liten!

    SvarSlett
  30. Jeg vil gjerne vinne Duploen til min skjønne lille frøken!

    Mvh Frøken Fryd (sender deg mail med eposten min)

    SvarSlett
  31. På Lillgrabbens önskelista står Star Wars och det vore lycka
    om en adventskalender av detta slag kom till Lillprinsen så han fick öppna en lucka varje dag.

    Jag gillar dig på facebook och jag har delat tävlingen på min facebook https://www.facebook.com/anette.m.carlsson?fref=nf

    SvarSlett
  32. Ønsker meg duplosettet.
    Følger både her og på facebook, så tre lodd da :)

    SvarSlett
  33. Jeg er gjerne med og håper å vinne romskipet! Jeg følger deg allerede alle steder, og har delt på facebook! Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  34. Prøver lykken med 5 lodd :) Følger både her og på FB og delt både der og på Twitter så klart. Min datter ønsker seg Duplo så da velger jeg det :)

    SvarSlett
  35. Ønsker lego friends. Følger på faceobok og delt der. Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  36. Wow, vilken tävling! Hoppas man kan delta även fast man bor i Sverige, för den här vinsten vore verkligen helt klart den bästa till min dotter. Hon skulle älska att få vinna Lego Friends i julklapp, och jag skulle bli helt överlycklig över att få överraska henne med detta då min ekonomi inte alls ser ljus ut och det inte alls finns pengar att själv köpa den kartongen då det i ärlighetens namn faktiskt är riktigt dyr. Därför skulle den här vinsten betyda otroligt mycket för både mig och dottern.

    Har delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

    Har även delat tävlingen på instagram (mammasvardag).

    Följer din blogg via FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Heisann, tar gjerne ett lodd. Kunne tenkt meg og vunnet Lego Technic Hotrod da jeg har en nevø som elsker disse. Selv er jeg 20 år for gammel ifølge aldersgrense på eska :)

    SvarSlett
  38. Hei! Takk for en flott konkurranse!
    Jeg håper å vinne enten Lego Friends settet til husets lille snuppe, eller Lego Star Wars settet til tøffingen i huset. Dette ville virkelig vært en høydare nå som jula nærmer seg. Snuppa har bursdag i Desember så det blir fort dyrt med både jule og bursdagsgaver.

    Jeg har skrevet om bloggen din på min egen blogg: http://konkurransemamma.blogspot.no/2014/11/legokonkurranse-hos-hildem.html
    Jeg følger bloggen din både her og på Face :)

    Jeg tar altså lodd :)

    God helg!

    SvarSlett
  39. Prøver lykken med 1 lodd på lego technic som sønnen min hadde elsket.

    Mvh christopher
    christophertotland@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg følger deg her, på instagram og på face. Krysser fingrene for Lego friends!

    Klem

    SvarSlett
  41. Jeg øsker meg veldig "star war " til min nevø på 10 å. Vi har nyli fåt en rep.rening på bilen på 15.000- DVs detbli lite til gave i år. S dette hade væt supert :)
    tar 2 lodd( følger på FB)

    mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  42. Vill gärna vara med och tävla och hoppas på turen att vinna Friends legot till mina två flickor. Dom älskar att bygga lego och lego friend står högst på önskelistan i år :)
    Hoppas på tur
    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hadde vært supert å vinne da min sønn elsker å bygge Lego.Han blir 5 år den 15 desember og på ønskelisten står det blandt annet Star Wars Lego ;) Håper vi er de heldige,da hadde det blitt jubel i stua :)
    Jeg har delt på Fb og Instagram,følger deg både på FB,blogg og Instagram:) Så 5 lodd på meg ;)
    barbroaer@gmail.com

    Mvh Barbro.

    SvarSlett
  44. Ville valgt LEGO Technic bilen og gitt den i gave til en skjønn gutt jeg er gudmor til :-)
    Følger bloggen. 2 lodd :-)

    SvarSlett
  45. Min dotter tittade i leksakskatalogen och sa att friendslegot var det enda hon vill ha i julklapp. Tyvärr är ekonomin inte sån att jag kan ge henne det. Så jag håller alla tummar och tår och hoppas på vinst så att hon kan få det i julklapp

    SvarSlett
  46. Ville vunnet lego firends kjøpesenteret, siden jeg <3 lego friends. Da hadde både jeg og lillesøsteren min blitt glad, vi er legofans! :D
    Email: selskaland@gmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg ville vunnet friends eller duplo. Den eldste datteren min ønsker seg Lego friends, og den yngste datteren min ønsker seg mer duplo :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  48. 1. Jag är gärna med och tävlar, vill vinna technic eller star wars till mitt lego tokiga barnbarn Hugo, han skulle bli så lycklig.
    2. Har delat tävlingen på facebook, liselotte andersson
    Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  49. Jeg blir gjerne med i trekningen, og ønsker å vinne settet Technic. Det blir isåfall en julegave. ;)
    Prøver lykken med 3 lodd.
    Ha en fin adventstid! :)

    SvarSlett
  50. Eg vil gjerne vinn duplo til broremann.
    emilyjanemf@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Ønsker en av de to siste.
    karina-xx@live.no

    SvarSlett
  52. Jeg ønsker meg veldig lego techinc til poden min! Litt knagert for tiden så satser på å vinne en julegave! Hilsen fra Økonimimamma

    SvarSlett
  53. Har en gutt som sier LEGO Technic ønsker jeg meg veldig :)
    Da prøver jeg lykken med 4 lodd

    SvarSlett
  54. Her ville Lego Technic bli meget godt mottatt av mine to håpefulle :-) Deltar med 4 lodd. Ha en flott adventstid.

    SvarSlett
  55. Ønsker å vinne Lego Friends settet for mine døtre synes Lego Friends er kjempemorro å leke med.
    Delt på fb og liker bloggen her og på fb. gir vel 3 lodd ? julekonk @ gmail.com

    SvarSlett
  56. Sønnen min hadde nok blitt veldig glad for duplo-settet :)
    Følger deg og har delt på facebook :)

    jeanchristin@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Åh vilken underbar tävling! Följer din blogg sen länge, dock ifrån Sverige :) Hoppas det är okej att vara med och tävla ändå!
    Önskar vinna Lego Friends till min dotter, hon skulle tokälska det!
    Delat på facebook, Dessie Borgström

    Kraam!
    info@hjartebarnsmamman.se
    http://hjartebarnsmamman.se

    SvarSlett
  58. Jeg har delt på facebook, twitter og google+ :) Jeg ønsker meg Friends til 4 åringen min som er høysensitiv og endelig har funnet noe hun kan slappe av og koble ut med. Eller StarWars til snart 6 åringen for han er helt frelst etter de har fått gammel starwars lego i barnehagen etter en av de ansatte :)

    SvarSlett
  59. Jeg ønsker å vinne Star Wars legoen! Gutta mine blir nok veldig fornøyd om denne kommer i hus, men jeg satser på å få bygge den selv ;)
    Kommentar, følger og deler på FB, blir vel 3-4 lodd?
    IngridF (ingflak@gmail.com)

    SvarSlett
  60. Prøver meg på romskipet, jeg. Det vi falle i god jord hos eldstegutten som har bursdag i romjula. :-) Jeg tar 4 lodd (kommentar, følger her og på facebook, og deler på facebook)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!