tirsdag 11. november 2014

Siste sjanse til å vinne leke fra Lamaze

Hei alle sammen ! Beklager at bloggen har blitt lite oppdatert, men det har vært foreldremøter, jobbing utenbys, hyttetur og diverse de siste dagene.
Jeg har derfor ikke fått trukket giveawayen fra Lamaze, og gir dere like godt en siste sjanse til å vinne den flotte leken!


Siden jeg har hatt det så travelt blir siste frist for å være med onsdag 12.11 kl 18:00. Lykke til alle sammen!  Konkurranseinnlegget finner du her. Lykke til alle sammen. Nå må jeg haste videre! Ha en vakker kveld!

1 kommentar:

  1. Ingunn Kne....
    Koselig blogg og fin giveaway :-)
    Mitt barnabarn hadde nok blitt glad for en leke.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!