onsdag 12. november 2014

Shoppingtips: herlige klær til barna

Nå nærmer det seg jul med stormskritt, og jeg har begynt å handle inn både julegaver og kalendergaver. Så i kveld vil jeg gi dere et godt tips til julegaver til barna - kjempeflotte klær fra jan-h. Jeg har skrevet om de fine klærne de har før, men en god ting kan gjentas!


jan-h. lages av tre jenter Mette, Karianne og Jannikke som designer og produserer egne barneklær. Alle plagg er tegnet for hånd på kjøkkenbordet, og alle applikasjoner sys på med hånd på den mykeste beste 100 % bomullskvalitet.Vi har vasket våre klær mange ganger, og de er like fine - både selve plagget og de fine applikasjonene!
Bodyer og gensere med kjente, kjære barnesanger og barneregler. Finnes på www.jan-h.no og i mange butikker rundt om i Norge. Jan-h. har lansert fast “3 for 2 pakke”, der man kan kjøpe 3 valgfri bodyer og gensere for prisen av 2.  Et røverkjøp spør du meg - så her kan du gjøre et skikkelig godt julegavekjøp. Barna vil få flotte plagg som ikke alle andre har, og mine barn syntes motivene er kjempefine, og den eldste syntes det er veldig stas med tekstene og det å kjenne igjen bokstaver på genseren. Vi er kjempefornøyd med plaggene - både de små og mamman!


Om du har lyst å se flere produkter og lese mer, så må du titte innom den nyoppstartede nettbutikken til jan-h. Her finner du et rikt utvalg i kjoler, bodyer, pysjer og gensere - alle med flotte mønstre og sanger og tekster som barna kjenner! Du finner de også på Facebook

Ønsker alle sammen en super kveld! Jeg er så glade for at dere er innom bloggen min, og er veldig fornøyd med ny leserrekord med over 7000 unike besøkende hver eneste dag! Koselig om dere vil legge igjen en liten hilsen også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!