torsdag 30. oktober 2014

Vinner av gavekort fra Reima og shoppingtips

Endelig ble det trekning av gavekortet fra Reima! Har vært på jobbreise, og så ble jeg syk, så derfor har det drøyet litt!


Tusen takk til alle som deltok! Det var morsomt å se så stort engasjement fra dere! Vinneren denne gangen ble Barbro Roksvåg. Jeg sender deg mail og så håper jeg du blir fornøyd med den flotte premien din!

Til alle dere som ikke vant - akkurat nå har Reima Halloween-kampanje med masse fine plagg til redusert pris og gratis frakt! Løp og kjøp! Det gjelder fra i dag til søndag!

Ønsker alle en fin kveld. Nå skal jeg pleie forkjølelsen videre, så håper jeg at jeg snart blir bedre :)

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!