torsdag 2. oktober 2014

Vi har endelig fått oss DAB-radio

Jeg har jo hatt DAB-radio i bilen ei stund, men nå har jeg endelig fått meg DAB-radio inne også! Radioen har jeg fått teste hos snilleste Likenshare, som er en tjeneste hvor man får mulighet til å teste flotte produkter. Her kan alle bli medlem, så jeg anbefaler en titt på siden deres!

Og en ny verden har åpet seg - ikke bare hører jeg alt helt klart uten skurring, men nå kan jeg høre radiokanaler jeg ikke kunne høre tidligere.


Herlig radio som skal få bo på scrapperommet mitt! Syntes fargen var veldig stilig da :)


Jeg har enda ikke fått den store oversikten, men en av mine favoritter er Radio Rock. Hva er din favoritt på DAB?

3 kommentarer:

  1. Her i huset har sønnens DABradio flyttet ned på kjøkkenet så ungene kan høre NRK SUPER til kveldsmaten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så flott tips! Det skal jeg sjekke ut! Den har jeg ikke hørt på enda! Tusen takk!

      Slett
  2. Wow.. For en stilig DAB radio, den tror jeg at jeg må ønske meg til hobbyrommet mitt:) Digger fargen:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!