fredag 31. oktober 2014

Ny valp og giveaway

Vår lille prinsesse er midt sagt gal etter dyr, så derfor har vi nå gitt etter og latt henne få en liten hvalp!


Nå har denne søte hvalpen fra Lamaze blitt vovven til prinsessa og hun er fra seg av lykke!


Ikke noe er som å få en ny bestevenn og kose på! Denne søte hunden heter Push along puppy og kommer fra Lamaze. Han har to funksjoner - den kan både kjøres rundt og brukes til oppbevaring av små leker! Det ergonomiske håndtaket gjør at den er lett å holde. Små barn elsker å ta ut ting og legge ting tilbake, så det fine oppbevaringsrommet er supert til dette.


I tillegg har hunden mange fine farger og strukturer stimulerer barnets sanser. Leken passer godt for barn fra 6 til 24 måneder. Det følger også med en ball og et kjøttbein.

Lamaze-lekene er av god kvalitet og er utviklet sammen med desginere, eksperter på barns utvikling, barnepsykologer og lærere. Du kan lese mer om Lamaze på nettsiden deres og på instagram på #lamazeNO

Og nå får jeg dele ut en super Lamaze leke til en av dere også - nemlig Percival the Leopard.


For å bli med i konkurransen må du:

  1. Legg igjen en kommentar under her med hva som er din favorittleke fra Lamaze
  2. Del konkurransen på blogg, facebook (bruk gjerne deleknappen på facebooksiden min), twitter, google+ og instagram (husk #lykkeligmedliten og @lykkeligmedliten. Du får et lodd for hver deling - skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Bruk gjerne giveaway-bildet når du deler.
  3. Du får et ekstra lodd om du følger med her på bloggen, på facebooksiden min og på instagram @lykkeligmedliten. Max 3 lodd. Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du får. (om du følger fra før, får du selvfølgelig lodd)
Konkurransen varer til 10.11. Masse lykke til alle sammen og god helg!

12 kommentarer:

  1. Hei
    Her er det roboten fra Lamaze som er favoritten :)
    Jeg har delt på fb , instagram og Pinterest, men jeg vet ikke om det blir 2 eller 3 lodd ettersom pinterest ikke står på lista ;)
    Følger deg på bloggen (via bloglovin) , fb og instagram :)
    Totalt blir det 6 (7 om pinterest teller) lodd
    Ha en flott helg :)
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  2. Mortimer the moose!! Fikk den gjennom libero før. Jeg var jo da også så uheldig at jeg vasket den i maskin OG heiv den i tørketrommelen noe geviret ikke tålte.. sorgen i heimen var stor da. Heldigvis fikk jeg forklart saken til libero og fikk ny uten å bli trukket poeng.
    Minsten nå er så heldig at han derfor har mortimer og magda (som ble nye navnet) men lamaze leker er så populære blant barn at flere er velkomne ;)

    4lodd på meg. Legger deg til på insta nå :)

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Jeg synes Beverranglen Bill er knalltøff!!!
    Har ikke barn selv, men begge guttene til bestevenninnen min er veldig glad i beveren, og nå vil jeg prøve å vinne den søte leoparden til yngste gutten hennes.

    Jeg har delt på blogg, google+, facebook og instagram, samt liker på blogg, facebook og instagram.
    Så da blir det 7 lykkelodd på meg ;)

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Jag är gärna med. Felix är ju lika gammal som din lilla så han skulle nog också gilla valpen.

    Jag har kikat runt lite och gillar solskyddet och kapten calamari (eller vad han hette).

    har delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/11/01/lamaze-1011-3/

    SvarSlett
  5. 1) Jeg kjenner ikke så godt til lekene, men vet at de har en god kvalitet.
    2) Deler på FB.
    3) Jeg følger på FB

    Tror jeg har 3 lodd eller er det 2 ?

    Det er et nydelig bilde av datteren din som klemmer.

    Hilsen An Mo

    SvarSlett
  6. http://www.lamaze.se/ugglan-olivia är favoriten!
    Delat på bloggen http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/november/leksak-fran-lamaze.html


    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvarSlett
  7. Så søøøt!
    Hos oss har elefanten (eller spillefanten som den kalles her, siden en kan spille "piano" på snabelen dens) vært en stor favoritt.
    Jeg har delt på Facebook og Google+, og følger bloggen og facebooksiden fra før. Tror det blir 5 lodd da?
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Vanskelig å velge en favoritt, men denne ser morsom ut http://www.lamaze.no/kattungen-mittens
    Deler på blogg og er følger :)
    hilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  9. 1. Jag älskar roboten! Den är favoriten!
    2. Jag har länkat här: http://belllybus.blogg.se/2014/november/lamaze.html#comment

    Gillat och delat! Men jag tar två lotter!

    isabellli@live.se

    SvarSlett
  10. Hei!
    Her er det også en hund som er favoritten - men ikke helt den på bildet :)
    Liker på facebook - og delt link der, samt følger deg på bloggen. Da blir det vel 3 lodd?
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  11. favoritt lamaze leken her er en sommerfugl fra 2011. lillesøster ønsker seg gjerne et leget lamaze dyr :)
    marteliaz@gmail.com

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med å prøve lykken med 3 lykkelodd :)
    Hunden hadde blitt en favoritt til mitt barnebarn :)
    Ha en flott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!