onsdag 15. oktober 2014

Hobbytid

For meg så er høst tid for hobby og kreative stunder! I det siste har jeg kost meg med å strikke en puff som snart er ferdig, og scrappe. Det har blitt lite LO (Layouts  - eller albumsider som jeg enkelt kaller det), men jeg har laget litt kort og bokser.

Så  kveld tenkte jeg å vise dere litt av det siste jeg har laget - håper dere liker dem:






Jeg selger litt av overskuddet på scrapperommet på Facebooksiden min, så ta gjerne en titt om du vil hjelpe meg med å rydde. Og selvsagt så lager jeg kort på bestilling - kr 60 for kort og bokser fra kr 130. Jeg sender både til Norge og utlandet og ingen kort er like - så ta gjerne kontakt med meg på lykkeligmedliten@gmail.com så lager jeg gjerne kort til deg. Du kan også titte innom scrappebloggen min om du vil se mer av det jeg lager! Jeg syntes det er stas med følgere både på facebook og på min andre blogg ;)

Ha en kreativ høstkveld!

3 kommentarer:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!