torsdag 16. oktober 2014

Geocaching i vakkert høstvær og shoppingtips

Høsten er en fantastisk årstid, og ikke noe er som vakkert høstvær, fri og tur! Forrige helg var vi på geocaching i nærområdet, og fant en vakker perle som ingen av oss hadde vært på før! Etter å ha funnet hele 11 cacher rundt omkring i skogen, havnet vi på en strand!


Her ble det masse lek og kos! Og til dere som lurer - barna har på seg flotte klær fra beste Reima! Klærne har jeg tidligere skrevet om, og de holder barna tørre, varme og er laget slik at de gir barna rom for masse bevegelse! Og så er de utrolig slitesterke!


Luen til prinsessa er også fra Reima. Den holder henne god og varm på en lang tur!

Og etter masse caching og kos, måtte vi ha mat, og ikke noe er vel mer perfekt enn å avlutte dagen med bål og grilling av pølser før kursen settes hjemover.


Til slutt i kveld vil jeg tipse dere om at Reima nå har hele 20% rabatt på alt av regntøy denne uken, så nå har du muligheten til å gjøre en skikkelig god handel!

Og som ikke det er nok - du kan også vinne et gavekort på hele kr 500 fra Reima her på bloggen! For å bli med i trekningen, går du inn HER.

Håper alle sammen har en herlig torsdag kveld!

2 kommentarer:

  1. Har hørt om geocaching, men ikke fått helt med meg hva det er, hehe.
    Flott klær på ungene dine :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!