tirsdag 9. september 2014

Vinner av stelleveske






Tusen takk til alle som deltok på konkurransen hvor dere kunne vinne den nydelige stellevesken fra Skip Hop!

Nå er den heldige vinneren trukket, og det ble

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Chrisine Seljelid med den flotte bloggen Christines Bloggerier! Gratulerer så masse! Jeg kontakter deg, så håper jeg du blir fornøyd med den flotte vesken!

Til alle dere som ikke vant, så har jeg en ny konkurranse på bloggen nå som dere kan prøve lykken i!

Håper alle sammen får en vakker tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Så fine vesker :)
    Gratulerer til vinneren :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk =) Så gøy å vinne!!
    Har sendt deg mail med adresse.
    Litt i pakke- og flyttemodus her om dagen, så har ikke vært innom blogg denne uken :P

    God helg til deg, og takk igjen :)
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!