torsdag 25. september 2014

Vinner av Bubba bag






Tusen takk til alle dere som var med og konkurrerte om en Bubba bag ra GumiGem. Denne gangen trakk random ut den første kommentaren og den tilhørte Liv Judit. Du har ikke lagt igjen adressen din, så håper du kan sende meg en mail på hvilken bubba bag du ønsker deg og adressen din, slik at du får premien din! lykelimedliten@gmail.com

Gratulerer så masse!


Til dere som ikke vant - i løpet av de nærmeste dagene kommer det ny konkurranse - denne  gangen på Facebooksiden min! Følg med! Håper du følger meg der også, så går du ikke glipp av noe!



1 kommentar:

  1. Dette har gått meg forbi, skylder på at ammetåken kom litt tidlig her i hus men nå har jeg sendt deg en mail :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!