mandag 8. september 2014

Vinn en Bubba Bag

Kanskje du husker innlegget jeg hadde for ca 1 år siden om de flotte smykkene til Gumigem?  Nå har produsenten av de nyttige og fine smykkene lansert nyheten Bubba Bag.


Den nye Tool bag har 4 leker i seg, og er laget av den samme myke, fleksible, gift frie, vaskbar silikon som Gumigem smykkene. Tool bag er en tøff verktøy veske som inneholder en sag, hammer, skiftenøkkel og målebånd. Alt den lille snekkeren trenger når det klør i tennene. Alle verktøyene er laget for og bite på og kan vaskes. Alle leker er CE-merket og alt er egnet fra 10M+.


Det andre settet Bubba Bag inneholder  Et tøft sett med bilnøkler, flott for å nå jekslene bakerst i munnen, et tykkt kredittkort med hevet tall på som babyen vil elske og ta og føle på, en liten pung med bobblete overflate som berolige såre gommer og en liten smart telefon, flott for fantasi lek og som ergod til og tygge på med den opphevde teksturen. Alle leker er CE-merket og alt er egnet fra 0M + bortsett fra nøkklene som er for 10M+.


Hver leke kan settes fast i en smokkesnor eller leketøy klips og har et tilpasset hull for dette, noe som gjør disse fantastiske til å ta med ut på trille tur, i en slynge/bæresele eller i en handle vogn så slipper du og måtte overlate din skitne bilnøklene til barnet for underholdning!










Nå har jeg fått lov til å dele ut en slik fin Bubba Bag til en av dere heldige lesere! Jeg skulle gjerne hatt en selv til prinsessa, men denne gangen er det kanskje akkurat DU som får premien!


For å bli med i konkurransen, må du gjøre følgende:

Legg igjen en kommentar under hvor du svarer på hvilken Bubba Bag som er din favoritt og hvem du ønsker å vinne den til.

Vil du ha ekstra lodd, kan du dele konkurransen på sosiale medier som Blogg, Facebook, Instagram eller Twitter, og du får et lodd pr deling. Bruk gjerne bildet ovenfor og skriv i kommentarfeltet hvor du har delt.

Konkurransen varer til 22.09.14, og har du ikke egen blogg må du huske å legge igjen eposten din slik at jeg får tak i deg om du vinner!

Lykke til alle sammen og ha en super uke!


12 kommentarer:

  1. Da ønsker jeg meg verktøyskrinet :) Venter en liten gutt og dette vil nok passe bra etter en liten stund

    SvarSlett
  2. Ingeborg K

    Ønsker meg Tool bag til August som blir 6 mnd. og har begynt å bite og tygge på alt han får tak i ;-)
    Delt på FB.

    SvarSlett
    Svar
    1. knaevelsrud(ætt)gmail.com

      Slett
  3. Jeg ønsker meg settet med bilnøkler,mobiltelefon mm. til den yngste farmorprinsessa som blir 2 mndr om noen dager ♥

    tevens@online.no

    SvarSlett
  4. Vil gjerne være med å prøve lykken her.
    Tool bag hadde vært flott til mitt barnebarn på 8 mnd.
    Delt med Glede på facebook.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  5. Tool bag :) da kan kommende storebror lære ventende lillebror om verktøy :)

    SvarSlett
  6. Hvis jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg settet med bilnøkler og mobiltelefon til guttebassen min. Han er voldsomt glad i begge deler, og da hadde jeg kanskje fått mindre bitemerker i min telefon ;)

    SvarSlett
  7. Hei
    Den forrige kommentaren min forsvant ut i luftn så da prøver jeg igjen :)
    Jeg elsker Gumigems, og min favoritt er bagen md verktøy- men jeg ønsker å vinne den andre fordi jeg har lyst til å gi den til venninna mi som venter en liten bebbis i desember :)
    Jeg har delt på Pinterest så da trekker jeg 1 ekstralodd :)

    Klem fra Monika

    SvarSlett
  8. Min favorritt er bagen med verktøy:)og passer til prinsen vår når han er blitt større:)

    SvarSlett
  9. Begge er fine, men jeg liker tool bag best :)
    Delt på Facebook

    Mvh Hilde K. hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  10. Den med bilnøkler :) nabons nyfødte sku fått den . ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Prøver lykken og håper jeg kan gi en slik lilla en til verdens søteste fadderbarn Sine Elida :) Mvh. lenek77@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!