torsdag 4. september 2014

Vil du vinne en superfin stelleveske?

Håper du leste innlegget mitt om den fine, nye stellevesken tidligere i uken.

Siden fristen for å være med i konkurransen nå nærmer seg, så tenkte jeg å tyvstarte helgen med å minne dere alle sammen på å være med i konkurransen hvor du kan vinne en valgfri skip hop duo stelleveske med bare noen enkle tastetrykk!


For å bli med, må du trykke deg inn på konkurranseinnlegget som du finner HER. Håper at akkurat DU blir med!

Ønsker dere alle sammen en super helg, selv om det bare et torsdag! Jeg skal ta langhelg, og skal nå ta helgevasken så den er unnagjort, og det bare er å kose seg i hele 3 dager!

Lag en vakker og innholdsrik helg alle sammen!

Klem fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!