onsdag 3. september 2014

Superpakke i posten

I ettermiddag ringte det på døren, og da jeg og prinsessa gikk og lukket opp sto postdamen der med en stor pakke til meg! Pakke på døren er nesten som julaften, så jeg var spent på hva det kunne være, og ble helt målløs da jeg åpnet.


Jeg ble helt stum (og det er sjelden)! Pakken var fra snilleste Reima som hadde sendt oss høstklær til begge barna! Og så masse fint!! Sjekk bare her:



Reima har så masse fine høstklær, og prinsessa fikk ny lue og fleecedress som hun gleder seg til å bruke, og prinsen fikk et nydelig regnsett med flotte refleksdetaljer og en Angrybirds-jakke. Han syntes begge deler var kjemepfine og lurte på om han kunne få lov å ha på seg alt i barnehagen i morgen! Når barna syntes klærne er fine, er det så koselig. De har jo tidlig bestemte meninger, og når de blir så glade, så er det et godt tegn!


Prinsessa har allerede tatt lua i bruk inne, og virker storfornøyd! Hun fortalte meg en hel masse mens hun tok den av og på - av og på - av og på, uten at jeg forsto så mye ;) Herlig alder når de er 1 1/2 år!

Nå gleder vi oss masse til å ta alle de flotte klærne i bruk, og jeg gleder meg til å forteelle dere hva vi syntes om dem etterhvert! Tusen takk igjen til vår fantastiske samarbeidspartner for den fine pakken!

Du kan lese mer om Reima her. Du finner de også på Facebook , Twitter og på Instagram @reima_skandinavien  De har også egen blogg som du kan lese her.

2 kommentarer:

  1. WOW!!
    Så flott pakke du fikk da, snille Reima!
    De har jo gode klær i tillegg, så dette var jo en kjempebonus for deg ;)

    Jeg har faktisk Reima-sett fra da jeg var liten (tidlig 80-tall). Pudderrosa, med småblomstrete fôr.
    Niesen min lånte det da hun var yngre, men det ble mest til tørrvær da.
    Men det har faktisk holdt sammen i over 30 år!! Det er slettes ikke verst!
    Kvaliteten nå er nok mye bedre enn den gang, så klærne er fine til å gå i arv også.

    Ønsker deg en flott uke videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Å heldige du :) Jeg venter også på en pakke fra dem <3

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!