tirsdag 16. september 2014

Geocaching med prinsessa

Søndag var gutta på båttur, og jeg og prinsessa dro på Geocaching! Nå har jeg hatt denne hobbyen i litt over 1 år og vi koser oss veldig med turer for å finne disse gjemte tingene i naturen!

Søndag hadde vi et nydelig høstvær, og prinsessa fikk prøve den nye, fine dressen sin fra Reima.


Er den ikke flott! Den er vindtett og vannavstøtende, og har utrolig flotte farger! Denne dressen blir nok brukt masse fremover høsten og på milde vinterdager! Dere skal få høre mer når vi har fått brukt den litt mere, men foreløpig virker den veldig bra!

Søndag klarte jeg og snuppa å finne 3 cacher, og koste oss masse! Her er noen av opplevelsene fra dagen:





 Har du ikke prøvd geocaching før, kan du lese mer om det her. Ønsker alle sammen en fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!