mandag 25. august 2014

Vinn stelleveske


Endelig mandag folkens! Og siden det er en ny uke, med nye muligheter gir jeg dere nå muligheten for å vinne en skikkelig flott stelleveske fra Skip Hop hos meg!


Skip hop har nydelige stellevesker, og nå er deres Duo Signature blitt enda bedre for oss mødre. Den har nå fått glidelås som gjør at vi kan ha verdisakene våre trygt nedi vesken når vi er på farten. Den har også fått flotte håndtak som gjør at den er lettere å bære når den ikke er festet på barnevognen.
Den har også en skulderreim, slik at man kan bære den over skulderen om man syntes det er mest praktisk! Og så har den egen stellematte! Utrolig kjekt.

Her kan du se en video av vesken i bruk:


Og nå kan du vinne en valgfri Skip Hop Duo Signature hos meg!


For å bli med i konkurransen, må du gjøre følgende:
  1. Legg igjen en kommentar under hvor du svarer på hvilken prisbelønt designer som startet Skip Hop. Du kan finne svaret her.
  2.  Gå inn her og finn din favoritt blant stelleveskene, og skriv en begunnelse for hvorfor akkurat du skal vinne denne i kommentarfeltet sammen med svaret på spørsmål 1.
Vil du ha ekstra lodd, kan du dele konkurransen på sosiale medier som Blogg, Facebook, Instagram eller Twitter, og du får et lodd pr deling. Skriv i kommentarfeltet hvor du har delt.

Konkurransen varer til 07.09.14, og har du ikke egen blogg må du huske å legge igjen eposten din slik at jeg får tak i deg om du vinner!

Lykke til alle sammen og ha en super uke!





45 kommentarer:

  1. Ellen Diamant heter designeren. Ønsker gjeerne å vinne en sort:) finfin gave :)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Designers heter Ellen Dismant. Jag älskar Heather Grey, den hade varit perfekt som skötväska till oss. Nu lägger vi blöjor och klädombyten i plastpåsar. Känns som det är dags för en riktig skötväska nu.
    Jag har delat tävlingen på FB, Tina Carlström.
    Hälsningar Tina Carlström
    Christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Designeren heter Ellen Diamant. Ønsker gjerne å vinne den som heter onyx tile! :)
    Deler denne på facebook :)

    Sonja Helen Arntsen
    sonja_arntsen@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Ellen Diamant er navnet på designeren.
    http://www.amvina.se/skiphop/images/duodl/duodl_onyxtile_hres.jpg Denne (eller noen andre av de lekre stelleveskene ) skulle jeg så gjerne vinne til den flotte svigerdatteren vår,Eileen. Med to små bleiebarn på 6 uker og 18 mndr er den bare et must !-! De bor i Singapore,men ikke noe problem dersom jeg skulle bli trukket ut--tar den med når vi drar dit først i oktober ♥ :-) :-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
  5. Designeren heter Ellen Diamant.
    Jeg likte veldig godt Chevron - da denne matcher min gråe vogn :) Tror den hadde vært veldig fin sammen med den vognen :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  6. 1: Ellen Diamant
    2: sort hadde blitt sååååå bra til min brune vogn. Drasser ennå på bleier å div til mone barn så jeg er avhengig av en bra veske😃
    agnethebergersen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Designeren heter Ellen Diamant.
    Den svarte hadde passet kjempeflott til min datter som venter ei prinsesse :)
    Liker og Delt med Glede på facebook :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så utrolig stilig stelleveske 💕 Designeren heter Ellen Diamant 💎 Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg fargen grå/sort Heather grey. Jeg har to prinsesser på 3år og 1år. Så er jeg gravid. Gleder meg veldig til å bli 3 barns mamma. Hadde passet perfekt med en ny stelleveske til familieforøkelsen.

    SvarSlett
  9. Designeren Ellen Diamant starter skip hop :)

    Jeg krysser fingrene for at vi kan være de heldige, og ønsker meg i så fall en duo signature chevron. :)
    Vi har ingen fungerende stelleveske, den vi bruker, har vi brukt til alle fire barna, så den er 9 år gammel, og daglig brukt, med unntak av et halvt års tid. Da hadde jeg kjøpt ny stelleveske (riktignok billig utgave) men den ble overkjørt av en bil, og ødelagt :O Enda godt det bare var stelleveska og ikke en av barna :/ Så da var det tilbake til den gamle som nå er så tynnslitt at all plasten på insiden flasser av, med det resultat at man rett og slett kan se gjennom vesken. (Som egentlig bare er en bag ;) ) Og vi må børste svarte plastflak av klærne når vi tar de utav bagen :P Det hadde vært så flott å kunne ha en skikkelig stellebag for aller første gang, til minstemannen :)

    Jeg har likt og delt på facebook :)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  10. Ellen Diamant heter designeren :)
    Jeg skal faktisk bli grandtante veldig snart, og det hadde vært så utrolig gøy å overrasket de skjønne foreldrene til lille-nurket med en flott stelleveske. Grandtante i en alder av 40 er utrolig moro :) Jeg har jo store planer om å skjemme bort nurket etter alle kunstens regler (for det har jo grandtanter lov til), så da er det greit å blidgjøre foreldrene med å skjemme bort dem litt aller først ;) Heather Grey er favoritten :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. Designeren heter Ellen Diamant, og min favoritt er Heather Grey. Dette ser virkelig ut til å være flotte solide vesker, utmerket for mitt behov. Deler i bloggen min.

    SvarSlett
  12. Jeg elsker Skip Hop :) Ellen Diamant heter designeren :) Min favoritt er den svarte....grunnen til at jeg vil vinne den er at bestevenninna mi får barn i desember og det hadde vært så stas å kunne overraske henne med denne veska :)
    Jeg har delt på twitter, pinterest og google+
    Krysser fingre
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  13. Designeren heter Ellen Diamant, ønsker den sorte vesken, utrolig flott og praktisk å ta med på handletur eller på reiser :) Plass til både barnets og mine ting :)
    Jeg har delt på facebook og google+ :)
    Ha en fin dag :)
    Hilsen Elin :)

    SvarSlett
  14. Ellen Diamant. Skal snart bli onkel, så hadde vert ei fin gave til dei ferske foreldrene :)

    SvarSlett
  15. Designeren heter Ellen Diamant.
    Ønsker meg utrolig mye en svart stelleveske (passer til når man har både gutt og jente). Tidligere har jeg bare brukt min egen veske når vi var ute på farten. Invistere i stelleveske?? Pøh, hva skal man med den slags? Neida, jeg hadde bare en vanlig veske. Vannflasken til småen begynte å lekke utover hele vesken siden jeg ikke hadde noe eget rom å sette den i hvor den sto oppreist. De små koppene man skulle ha på toppen av flasken forsvant jo hele tiden. Vesken ble full av vann, bleiene ble våte og det hele endte som regelt med at vi måtte gå hjem eller kjøpe nye bleier. Til slutt begynte jeg å pakke alt oppi små poser. Bleiene for seg og vannflasken for seg. Det funket jo OK det, utenom at jeg måtte styre med å åpne alle posene hele tiden for så å lukke dem etterpå. Så jo, en stelleveske er nok en smart ting å invistere i allikevel. Virker smart og praktisk og organisert. Noe jeg nå ønsker meg utroooolig mye ! Hadde vært utrolig kjekt å vinne en :)

    Har også delt konkurransen din på facebook så kanskje noen av mine venner også finner ut at dette var en smart ting, uten å gå gjennom min erfaring :)
    Mvh Nora H.
    nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Ingeborg K

    Designeren heter Ellen Diamant. Ønsker meg sort. Har en gammel Fjellrevensekk som jeg bruker som stelleveske.
    Ønsker meg en ny :-)

    knaevelsrud(att)gmail.com

    SvarSlett
  17. Ellen Diamant. Synes den i Grå/Lime var finest. Jeg har termin om 5 dager, men har fortsatt ikke stelleveske.. og det bør man vel kanskje ha..derfor håper jeg veldig å vinne en! :)

    vivian.m.sundset@gmail.com

    SvarSlett
  18. Ellen Diamant :)

    Jeg har termin om 8 dager (wæææ :) ), og stellevesken i Chevron hadde vært koselig å ha med seg rundt.

    Krysser fingre og tær og sånn!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  19. Ellen Diamant! Ønsker Heather Grey vesken som gave til veninnen min som har termin i oktober :)

    theresa_javert@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Ellen Diamant, og jeg ønsker meg Heather Grey, slik at jeg kan gi den til samboeren til bestevenninnen min. Han er nemlig IKKE særlig fornøyd med den babyblå og beige stellevesken de har per dags dato :p

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  21. Svaret er Ellen Diamant. Den jeg ønsker meg heter Teal. Jeg spare den til jeg får barn. :-)

    SvarSlett
  22. Ellen Diamant er navnet på designeren som startet opp skip hop.
    Skip Hop Duo i Metro stripe er favoritten.

    SvarSlett
  23. Ho heiter Ellen Diamant. Dersom eg skulle vinne ønsker eg meg Heather Grey, den likte eg best. Den ser solid og god ut.
    camflat@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Ellen Diament. designa veska. Heather Grey er min favoritt. Den passer til vogna og var veldig fin.

    elna.mf@gmail.com

    SvarSlett
  25. Midt i blinken nå som reimen på stellevesken røk!:D Designeren heter Ellen Diamant og jeg falt pladask for den som heter Chelsea :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  26. <3
    Designeren heter Ellen Diamant! :)
    Jeg synes fargen Heather Grey var utrolig fin, selve vesken var utrolig pratisk og hadde passa rett inn her <3
    Trenger virkelig en ny etter min lille søte "engle" hund hadde luktet noe godt oppi stellevesken min og forsøkt å få den opp og reve i stykker nesten hele toppen av den, så ønsker meg virkelig ny, og med denne fargen passer den rett inn med både vognen og bæreselen <3 :)

    Ha en super flott start på en super flott ny uke <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Svar: Ellen diamant

    Gillar heather grey, den skulle jag vilja vinna. Passar lika bra till skötväska som väska till mig.

    blogg@annakarlsson.se

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/09/02/skotvaska-79/

    SvarSlett
  28. Svar: Ellen Diamant
    Jag skulle så gärna vilja vinna Skip Hop Swift. Vi väntar vårt första barn nu i januari och då hade det varit guld att vinna en riktigt bra skötväska. Och då både sambon och jag kommer att hjälpas åt är den här väskan perfekt - den passar både mig och honom.

    SvarSlett
  29. Svar: Ellen Diamant
    Om jag vinner skulle jag vilja ha: Chevron

    Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2014/september/tavling-skotvaska.html

    SvarSlett
  30. Hun heter Ellen Diamant.
    Jeg ønsker meg sort stelleveske. Ja, egentlig bare en skikkelig stelleveske, når nr 3 kommer i februar.

    SvarSlett
  31. For en flott giveaway!
    Den prisbelønte designeren heter Ellen Diamant!

    I dag prøver jeg lykken for ei venninne av meg,
    som jeg akkurat har fått vite er gravid!
    Dette har dem ventet så lenge på, og jeg ble så glad på deres vegne! :)
    Så om vinnerlykken skulle være med meg, håper jeg hun kan velge selv hvilken veske hun liker best!

    *tvi tvi *

    SvarSlett
  32. Så flott giveaway
    Designeren heter Ellen Diamant
    Om jeg vinner vil jeg gjerne gi bort en sort veske til en venninne <3
    Krysser fingre og tær

    -Helle-

    SvarSlett
  33. Skip Hop ble startet av Ellen Diamant og mannen Michael. Jeg skulle gjerne hatt den grå stellevesken til samboeren min. Har vært så ego og kjøpt en skikkelig feminin stelleveske til meg selv, som han ikke kommer til å bruke nå når han snart skal ha pappaperm. Frykter at han kun kommer til å slenge en bærepose i kurven under vognen, og da blir det garantert en krise en eller annen gang (bleiekrise, smokkekrise, tørre-klær-krise etc.) vet at han hadde likt den grå vesken :) Hilsen Silje S (sandv_@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Svaret är Ellen Diamant
    Jag hoppas på att vinna swift till mina barn, har 2 blöjbarn och en till påväg och har aldrig haft en ordentlig skötväska, det skulle vara perfekt att vinna då vi har mycket att skaffa innan bebisen kommer. Hoppas!!

    Ella.wikstrom@gmail.com

    SvarSlett
  35. Ellen Diamant. Heather grey er min favoritt.
    Helsing Karina
    karinaflatoy@gmail.com

    SvarSlett
  36. Designeren heter Ellen Diamant. Dersom jeg skulle bli den heldige, ønsker jeg å gi den svarte til min kone som har termin midten av september
    Juan juanitocolima@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Ellen Diamant er svaret. Ønsker den svarte helst :) til min svigerdatter som har termin den 7 oktober :) da kommer Jørgen til verden, som blir mitt tredje barnebarn. Gleder meg.
    Hadde vært koselig og gitt henne den flotte stelleveska. Hvet hun ønsker seg det.
    Ellers takk for at du deler med deg i bloggen.
    Ønsker deg en fargerik høst.

    bkfoss@frisurf.no

    SvarSlett
  38. Hun heter Ellen Diamant. Jeg ønsker meg stellevesken i svart, til min venninne som blir mor for første gang til jul :)

    SvarSlett
  39. 1. Hon heter Ellen Diamant
    2.Har jag turen att vinna vill jag ha Heather grey, den skulle passa toppen till en kommande liten.
    Har delat på min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/september/7-september-vinn-skotvaska.html
    & på FB som Olsson Åsa

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  40. Hei!
    1) Ellen Diamant
    2) Svart stelleveske.
    Jeg skulle lage en veldig personlig dåps/navnedagsgave som barnet vil kunne ha glede av senere i livet, men den ble dessverre ikke ferdig i tide. Så siden gaven kommer for sent, så hadde det vært fint å kunne legge ved en stelleveske ved siden av, som er superpraktisk i tiden fremover for foreldrene. Valgte svart, fordi jeg tror det er den eneste fargen faren vil godta å bruke.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  41. Ellen diamant :-) hadde vært veldig kjekt med en stelleveske med god plass når jeg plutselig har to bleiebarn i mars! Heather Grey ønsker jeg meg :-) har allerede postet en men fant den ikkje igjen og glemte å skrive farge...
    jeanett1988@hotmail.com

    SvarSlett
  42. 1.Ellen Diamant
    2.Heather Grey
    bente.tovas@gmail.com

    SvarSlett
  43. 1. Ellen Diamant
    2. Heather Grey
    Vill gärna vinna en väska så att vi slipper ha allt begagnat!
    monica.lycke@hotmail.com

    SvarSlett
  44. 1. Ellen Diamant
    2. Heather Grey
    Om vi vinner en väska kanske min mamma blir lite mer organiserad då hon tar hand om mig. Man kan alltid hoppas!
    lily.lycke@outlook.com

    SvarSlett
  45. Svar: Ellen Diamant

    Önskar vinna Heather Grey som är riktigt snygg, den passar lika bra som väska till mig själv som till skötväska.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!