mandag 11. august 2014

Bryllupsboks - made by me

Forrige helg var vi bedt i bryllup til gode venner, og da måtte jeg prøve å lage et fint kort til dem! Dagen var fantastisk, og vi er så glade vi fikk feire dagen og kjærligheten sammen med dem! <3 br="">

Jeg fant en mal hos Susanne Halseth på en eksplosjonsboks med en kake inni, og bestemte meg for å prøve ut denne!

Og slik ble boksen min:


Og slik ble den inni:


Og her er lokket:


Og kaken på nært hold:


Og her er den før den åpnes:


Håper den falt i smak hos brudeparet <3 p="">
Jeg ønsker å delta i Thats just so cute - shes so cute August hvor utfordringen er lag noe i 3D. Krysser fingrene for utfordringen og ønsker alle sammen en herlig uke med masse kreativitet.  Denne uka kommer det flere blogginnlegg, da jeg prøver å komme tilbake i siget her også :)

2 kommentarer:

  1. K j e m p e f i n!
    Du verden for en fin gave!
    Regner med det var masse jobb bak denne skjønnheten :)

    God Ny Uke :)
    Klem Audhild

    SvarSlett
  2. WOW!! Den var bare helt nydelig!
    Tenker nok at brudeparet ble mektig imponert :)

    God uke til deg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!