onsdag 30. juli 2014

Sommer = lek + kos

Hei alle sammen!

Jeg koser meg med en helt fantastisk sommer her nord. Været har vært fantastisk, og vi har fått kost oss masse i finværet!

I kveld vil jeg dele to gode nyheter med dere! Den ene er, som mange av dere har lurt veldig på, JA selvfølgelig skal jeg fortsette å blogge! Jeg har bare tatt meg en lang og god sommerferie, og er snart tilbake for fult! De neste to ukene kommer det kanskje ikke innlegg hver dag, men opptil flere i uka, da vi skal i bryllup og får de siste feriegjestene på besøk.

Den andre nyheten, er noen nydelige leker som vi har oppdaget i sommer!


Disse nydelige dyrene er fra Scleich. De har laget unike dyrefigurer helt siden 1935, så det var vel på tide også vi fikk øynene opp for de nydelige dyrene. Alle er håndmalte og detaljene er 100% naturtro.


Hos oss leker begge barna med de flotte dyrene, og det er morsomt å lære de hvor bla. melken og osten kommer fra.


Jeg syntes dyrene er fantastisk fine, og de har utrolig lekre detaljer! Jeg har ikke sett så fine lekedyr før.

Prinsessa som bare blir større og større storkoser seg med dyrene nå, og er veldig opptatt av hva de forskjellige dyrene sier. Hun er blitt veldig flink i løpet av sommeren!


Møøøøøøø sier kua.


Også hestevrink er hun også blitt veldig god på! Her skulle jeg nesten hatt lyd til dere ;)

Scleich har ikke bare disse fine bondegårdsdyrene, men også ville dyr. Til de litt større barna finnes det både dinosaurer, riddere og drager. Vil du lese mer, så kan du gå inn på hjemmesiden til Schleich.

Håper dere likte tipset mitt, så er det bare å følge med fremover. Jeg har mange spennende planer for bloggen utover høsten som jeg gleder meg til å dele med dere!

Klem fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake! så kjekt at ferien har vært fin:)
    Scleish er en utrolig fin samleserie! vi selger masse av de i butikken jeg jobber:)

    SvarSlett
  2. Koselig å ha deg tilbake :) Jeg har også hatt mer eller mindre bloggferie i sommer oppdaget jeg da jeg kikka på de siste innleggene mine.....De dyra så veldig bra ut...vi må nok titte nærmere på de etterhvert...i dag har jeg nemlig blitt fortalt av Ingulf at elefanten sier BÆÆÆ....

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!