torsdag 12. juni 2014

Bloggpause


Etter å ha tenkt masse de siste to ukene, har jeg bestemt meg for å ta meg en lang sommerferie fra bloggingen. Etter å ha blogget jevnt og trutt i over 4 år, så er jeg litt tom for inspirasjon, og ønsker å bruke sommerkveldene sammen med venner og min kjære familie, og ikke bruke de foran PC'en hver eneste kveld!

Jeg kommer kanskje plutselig tilbake, og håper at dere vil fortsette å følge bloggen da!

Ønsker alle sammen, både lesere og samarbeidspartnere en lang og vakker sommer! Ta godt vare på øyeblikkene og hverandre!


8 kommentarer:

  1. God sommer. Måtte dn bli herlig med mye sol og lange gode dager. Håper å se deg tilbake her til høsten.

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake. Vi er her :) God ferie!

    SvarSlett
  3. Fornuftig! Bruk sommeren på nære og kjære og ikke foran pc. Håper at du kommer tilbake da, for jeg koser meg med innleggene på bloggen din.

    Ønsker deg en fortryllende deilig sommer :)

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  4. Ha en fantastisk sommer Hilde :)
    Masse klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Hoppas du får en underbar sommar! Hoppas dock på lite aktivitet på Facebook :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Riktig god sommer til deg og dine!

    Håper du kommer raskt tilbake med ny inspirasjon og nye innlegg :)

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett
  7. Ha en riktig fin sommer!
    Ser fram til å få deg tilbake i blogglandia :)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!