fredag 2. mai 2014

Vårsteming på Helgelandskysten

Å som jeg elsker våren! Det er fantastisk å se det spire og gro etter vinteren, og så er det så deilig å være ute uten å ha på seg lag på lag med klær!

Forrige helg var det skikkelig vår på hytta ved Helgelandskysten, og det var hele 19 varmegrader på fredag! Vi var masse ute hele helga og jeg prøvde å fange opp den fine vårstemningen jeg opplevde sammen med mannen og barna.








Det flotte fjellet som dere ser på flere av bildene er Dønnamannen. Og alle bildene er tatt med min iPhone 4S fordi jeg hadde glemt kameraet hjemme. Men jeg syntes bildene ble overraskende bra likevel!

Men i kveld var det nok noen som mente vi hadde fått nok vårstemning, for nå ser det nemlig slik ut utenfor døra mi akkurat nå - og på midten av bildet er det verdens største snøfnugg.......


Satser på at været snur snart og våren kommer tilbake! Ønsker dere alle sammen ei god helg!

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder, her er det meldt 1,5 uke med regn :( Men heller at det regner fra seg nå enn på 17. Mai :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!