lørdag 17. mai 2014

Hipp, hipp HURRA!!!


Gratulerer så masse med dagen alle sammen! Håper dere har hatt en flott feiring på Norge sin 200 bursdag!

Her har vi hatt en magisk dag! Prinsen har lært seg "ja vi elsker", og vi har gått i tog, spist kaker, is og pølser og kost oss max! Tror dette må være min beste 17. mai noensinne! Ikke noe er som å se gleden i øyene til barna. Og når prinsen sier til meg rett før leggetid "Mamma du er kjærligheten min" så smelter mammahjertet helt!!!

Prinsen min ville ha 17-mai muffins, og da var det bare å brette opp armene og bake det til han!



Jeg har brukt samme oppskrifta som på regnbuecupcakene, men i disse har jeg bare 3 farger - rødt, blått og en uten farge som er den hvite. Hadde jeg bare husket å kjøpe norske flagg til å pynte de med, så hadde det blitt perfekt, men man kan jo ikke få med seg alt ;)

Og pappan ville ha Pavlova, så han fikk også ønsket sitt oppfylt. Oppskriften på denne finner du her.


Så nå er vi gode og mette og sitter og slapper av etter en lang og koselig dag med hele familien! I ettermiddag ble det faktisk en liten tur på Geocaching også for å få trimma av litt sukker!

Ønsker alle en super kveld på denne flotte dagen!

Klem fra Hilde

PS: Husk å bli med på 17. mai giveawayen min her. Du trenger bare legge igjen en kommentar for å være med i trekningen!

2 kommentarer:

  1. Hipp hurra!
    Høres ut som en perfekt 17.mai.
    Jeg har også funnet en cache i dag :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt! Det er sant som du sier, ingenting er mer rørende for en mor en å se barna storkose seg:) Så flink du er til å bake!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!