torsdag 22. mai 2014

Bedre bilder på bloggen?

Jeg koser meg ofte med bloggen, men jeg skulle så gjerne ønske meg et nytt kamera slik at jeg kunne tatt enda bedre bilder for dere. Nå har jeg sendt inn et bilde fra dne vakre kysten jeg bor ved i en fotokonkurranse hvor jeg er kommet til finalen! Kjempegøy!! Og premien er et nytt kamera!


Derfor håper jeg at noen av dere kunne tatt dere 5 sekunder og trykket på navnet mitt på linken her for å gi meg en stemme, så er det jo lov å håpe! Tusen, tusen takk til alle som vil hjelpe! Dere er verdens beste lesere!!

4 kommentarer:

  1. Stilig bilde :) Stemmen er sendt :)
    Krysser fingrene for nytt kamera på deg!
    Står øverst på ønskelisten her og ;)

    SvarSlett
  2. Eg har stemt på deg ;)
    Lukke til !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Jeg har stemt på deg og ditt nydelige bilde.

    Lykke til 😊

    God helg fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
  4. Jeg har stemt på det fine bildet ditt, lykke til:)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!