onsdag 14. mai 2014

Herlig App, 17. mai konkurranse og unik rabattkode


For en tid tilbake skrev jeg om appen som vi er så glade i - Pickatale.

Pickatale er et barnebokforlag på nett. Bøkene er tilgjengelige på iPad og biblioteket inneholder hundrevis av interaktive barnebøker på mange språk.
I biblioteket deres finnes det bøker for enhver smak, enten man vil lese om magi og drager, prinsesser og eventyr, dyr, oppdagere, eller biler. Alle bøkene er skrevet for barn mellom 0 og 8 år. Det er lett å finne den kategorien som passer akkurat mine barn, og de bøkene man laster ned blir liggende i ens eget bibliotek!

Nå har Pickatale lansert en egen bok om 17. mai. I denne boken møter vi et lite barn som forteller om hva hun gleder seg til med 17. mai!

http://www.pickatale.com/no/

Syntes du dette ser spennende ut? Nå kan du som leser bloggen min få tilgang til hele biblioteket i 1 måned for bare 1 krone. For å få tilgang til denne prisen bruker du koden: hildem når du registrerer deg som bruker!

Og som ikke dette var nok, så vil Pickatale gi bort 5 bøker til 5 av dere! For å bli med i trekningen, må du legge inn en kommentar under her, men hvilken barnebok som er din favoritt! Frist for ¨være med er 25. mai! Husk epost om du ikke har egen blogg. Jeg blir også glad om du deler konkurransen på sosiale medier! Lykke til alle sammen!

20 kommentarer:

  1. Det må bli rødhette og ulven som er inn her i huset om dagen ;)

    Delt

    Marita Romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Mio min Mio, har jeg lest mang mange ganger <3
    Deler på facebook.

    Mvh
    Tove Edvardsen
    tova-9(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  3. Matilda av Roald Dahl.
    Mvh Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  4. Her e vi veldig glad i Tambar :)

    SvarSlett
  5. Elise Dyling Nordfjæren15. mai 2014 kl. 12:58

    Rumleskaft :)
    mvh Elise
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Heksene av roald dalh :)
    Mvh karina
    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Matilda av Roald Dahl var favoritten min som liten, jeg leste den om og om igjen :)
    Mvh Anne
    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  8. :) Sebastian og Mathilde elsker Karsten og Petra-bøkene! :)

    oystein.wolf@getmail.no

    SvarSlett
  9. Hiver meg med i siste liten. Albert Åberg har blitt en storfavoritt i det siste:)

    SvarSlett
  10. Ingunn Kne...
    Emma-bøkene <3

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  11. Favoritt barneboken her i huset er Askepott :)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  12. Muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans er alltime favoritt her i huset :)
    Klem fra Monika (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Karsten og Petra er favoritt hos mine barnebarn :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  14. Her i huset er Nemo favoritten nå :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  15. tror jeg gjorde feil da jeg sendte innlegget, prøver igjen i siste liten:
    Mio min Mio er min favoritt :)

    Mvh Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Mumitrollet er favoritt her.
    mvh Tove

    SvarSlett
  17. Emil i Lønneberget❤
    Ønsker deg en fin søndag.
    Hilsen Monika Skjerven,
    monika.skjerven@yahoo.com

    SvarSlett
  18. Sønnen min er så glad i Mummitrollet! :-)
    eliseroth84@gmail.com

    SvarSlett
  19. Har en sønn som heter Emil og derfor har Emil i Lønneberget vært lest mye her i huset :)
    Mvh. Lene (lenek77@gmail.com)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!