fredag 11. april 2014

Vinner av giveaway og GOD PÅSKE!!!


Da er det endelig fredag, og jeg har påskeferie! Hurra! I dag har jeg og prinsen trukket giveawayen på godt gammeldagsvis med lapper for alle loddene! Prinsen ville gjerne at alle lappene skulle vinne, og det ønsket jeg også, men det er bare en vinner denne gangen. Og den som får den nydelige hvalen er Ragnhild som har den søte bloggen Healthy Happy Mommy. Gratulerer så masse! Send meg en mail med adressen din, så får du snart en fin pakke i posten!

Og nå skal jeg ikke abre unne meg en lang og god påskeferie fra jobb. Jeg har for første gang siden jeg begynte å blogge også bestemt meg for å ta påskeferie fra bloggingen! Jeg skal bruke tiden sammen med familien og nyte rolige kvelder med strikketøy og påskekrim, så får data være data i noen dager!

Håper alle sammen der ute får en vakker og nydelig påske, og ikke glem å være med i påskegiveawayen min som du finner helt oppe til høyre på bloggen!

Stor påskeklem til dere alle fra meg og påskegåsa som jeg sydde for noen år siden!
Vi blogges igjen over påske!


3 kommentarer:

  1. Ååååå HURRA! nå ble jeg glad! Hva er mailadressen din?
    Gleder meg til S skal få leke med denne! :)

    SvarSlett
  2. En riktig god påske til deg og dine :). Her står også krim, strikking og tid med familien på programmet. Og ute regner det...

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!