torsdag 24. april 2014

Tapas - verdens beste poteter i tomatsaus


Jeg har fått flere spørsmål om oppskrifter etter tapasinnlegget mitt for noen uker sider! Og da er det klart at jeg må dele oppskriften med dere!

Disse potetene er bare helt fantastiske, og de faller i smak hos både store og små!

Hildes tapaspoteter i tomatsaus

Du trenger:
8-10 kokte poteter
1 boks gode hermetiske tomater
3 båter hakket hvitløk
2 ss god olivenolje
1/2 ts eddik
1 ts salt
1-2 ss tabasco

Kok og avkjøl potetene. Skrell dem og kutt de opp i passe store biter. Brun dem raskt i panna med litt olje. Ha så i resten av ingrediensene og la det putre i noen minutter til alt er varmt. Serveres med en gang og nytes sammen med det du måtte like!

Bon apetit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!