torsdag 10. april 2014

Påskeaktivitet for liten og stor og spennende påskegiveaway

 
Nå som påsken endelig står for døren er det hyggelig å finne på ting sammen med barna! Perler er en aktivitet som jeg syntes passer godt både for jenter og gutter, og i påsken skal jeg lage morsomme ting av perler fra Hama sammen med prinsen vår!

Perlene fra Hama ble funnet opp i Danmark i 1971, og de produseres fortsatt i Danmark for å sikre høy kvalitet! Det er morsomt å la kreativiteten blomstre for både vosne og barn, og her er det bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage sammen! Perlene har mange nydelige farger og de er enkle å bruke!

Det er også en fin måte å lære fargene på om ikke barnet har lært de allerede, og etter lange dager i skibakken eller etter andre ddager med masse aktiviet, er det koselig å sette seg ned inne og pusle litt i fred og ro.

Lek med slike perler styrker også barnets motorikk, spesielt finmotorikken som også bl.a. brukes til å knytte skolisser og å holde en blyant. 


Ser ikke dette koselig ut? Jeg ser for meg at her kan vi både lage koselig ting til oss selv, men også koselige gaver til familien. Følg gjerne Hama på Instagram #HamaNO

Nå kan du være så heldig at du kan vinne en slik stor eske med perker fra Hama.

For å bli den heldige vinneren av denne flotte esken med perler, må du gjøre følgende:
1. Legg igjen en koselig påskehilsen til meg under. (1 lodd)
2. Følge bloggen min via google (1 lodd)
3. Like Facebooksiden min (1 lodd)
4. Del innlegget på Facebook (2 lodd - bruk deleknappen på innlegget slik jeg ser du har delt)
5. Del innlegget på egen blogg (1 lodd)
6. Del innlegget på Instagram (1 lodd)

Totalt kan du oppnå 7 lodd i trekningen! Frist for å delta er 20.04. Masse lykke til alle sammen!

29 kommentarer:

  1. Hei Hilde!

    God påske til deg og dine!

    Jeg vil delta :) Følger bloggen både her og der og har delt på Facebook (på linken ble det bilde av leken fra Lamaze, men siden jeg brukte knappen du sa så teller jeg to lodd for det ;)). Hvis du synes dette er en koselig påskehilsen blir det da 5 lodd til meg :) Jeg har verken blogg eller Instagram, så nå har jeg makset ut mine muligheter. Krysser fingrene for premie, selv om jeg da sikkert må kjøpe hytte for å ha en plass hvor prinsessene kan leke med dem ;)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Perler er kjempegøy. Vi har huset fullt. He he..

    SvarSlett
  3. Jeg trekker 5 lykkelodd og krysser fingrene hardt og intenst. Dette hadde vært moro å holde på med sammen med hele bøtteballetten min <3
    Ønsker deg og dine en kjempegod påske Hilde :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  4. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Kjempeflott premie som hadde passet perfekt til mine barnebarn :)
    Trekker 4 lykkelodd :)

    Ønsker deg en kjempefin påske :)

    Mvh
    Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei Hilde
    Ønsker dere alle ei fantastisk påske med masse lek og morro

    jeg prøver lykken med 4 lodd ;)

    God Påake

    marita romfo

    SvarSlett
  6. Ha en knallfin påske Hilde :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd denne gangen jeg...kommentar, følger på fb og google :)
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  7. Hadde vært supert til lillesnupp.
    Ønsker deg og dine en finfin påske. Satser på skikkelig påskesol og grilling på bål.
    3 lodd til meg.
    klem

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en super påske full av gode opplevelser :-9
    Flott giveaway, har ei på 7 som elsker disse perlene :-)
    Tar 5 lodd :-)
    Klem fraTanja

    SvarSlett
  9. Ønsker deg og dine en fantastisk fin påske og deltar med 5 lodd!

    SvarSlett
  10. Jeg følger bloggen via Google+, liker Facebooksiden, har delt på Facebook og Google+. Har dessverre ikke egen blogg eller Instagram.
    Ha en superfin påske, og nyt tiden.
    Klem fra Siv :)
    (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  11. God påske :)
    Jeg tar 3 lodd.

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Perfekt påskeaktivitet på hytta :-) Håper du får en fin påske! Tre lodd på meg :-)

    SvarSlett
  13. Elise Dyling Nordfjæren11. april 2014 kl. 21:06

    GOD PÅSKE! :D
    elisedylingnordfj@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Gabriella elsker å perler og det er noe vi gjør mye her i huset:) Jeg melder meg på med 3 lodd :)
    Hqa en riktig fin påske:)
    klem

    SvarSlett
  15. Jeg trekker fem lodd jeg da.
    God påske!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med med 5 lodd :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  17. God påske!! Håper du får masse godt i påskeegget ditt ;) Jeg satser kun et lodd....men det må være vinnerloddet.;) Hvis jeg vinner gir jeg den videre til barnehagen jeg jobber i. Vi har mange perler, men de fleste har vært inn og ut av munnen et par ganger og fungert som liksom tyggis :P

    SvarSlett
  18. Trekk eit lykkelodd - to av tre elsker å perle 😉🙏
    God påske 🐣
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Fin blogg - fine perler til fine born- fin fin påske .
    Prøver lykken med eit lodd .
    nilsen1981@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Hei, jeg vil være med og tar fem lodd! God påske til deg og dine! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er nok en av de få som aldri har prøvd å lage slike perlebilder, så dette hadde vært spennende for meg også :)
    1 lodd
    Ha en riktig fin påske!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  22. Jeg er med :D
    deltar med 4 lodd :)
    God påske! :D

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Jeg trekker ett lodd, og ønsker deg en herlig påske :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Perler er alltid gøy. Liker og deler på FB og trekker 4 lodd.
    Ha en knallflott påske!!

    Kjersti Haugen
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg prøver lykken med 1 lodd:-)

    privatrett@hotmail.no

    SvarSlett
  26. God påske til deg og dine :)
    Klart jeg henger meg på her, så den i siste liten. Deltar med 5 lodd, liker bloggen of FB siden, og delt innlegget på FB. Og kommenterer ;)

    Klem fra Beate F
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  27. 4 lodd på meg :D Liker på fb, delt på fb og kommenterer :)
    Krysser fingrene :)
    Dette hadde vært perfekt for 4åringen!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Jeg deltar med 4 lodd :D

    håper du og dine har hatt en super flott påske !:DD

    Disse perlene er super flotte! vi bruker de mye på jobb og det å kunne bruke de hjemme er jo bare en kjempe fin og motorisk aktivitet som er gøy for liten og stor :))

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!