tirsdag 22. april 2014

Nye navnelapper og ny konkurranse

Håper alle har hatt en fortryllende påske og hatt herlige fridager! Det har iallfall jeg og familien, og du skal få vite mer om påskeferien vår senere i uka.

Med 2 barnehagebarn trenger vi merkelapper hele tiden. Jeg har stor sans for merking av klær som ikke tar noe tid, som sitter godt og som har merker som barna liker og kjenner igjen selv i barnehagen.



Nå har jeg fått et sett merkelapper fra Din Merkelapp. De har flere varianter, og den jeg har fått er klistrelapper i farger.


Jeg har allerede tatt lappene i bruk. Jeg har festet de på både klær og ting, og de sitter veldig godt.



Det finnes veldig mange fine motiver å velge blant, så her finner du garantert noe du liker! Akkurat nå er det tilbud på navnelappene ut april - så vil du ha veldig gode og solide navnelapper til en god pris, har du muligheten nå! I tillegg er det også gratis frakt!


Og siden påsken er over, og hverdagen er her, så syntes jeg vi trenger en ny giveaway! Nå kan akkurat DU bli den heldige vinner av et sett med fine og solide navnelapper!




For å bli med, trenger du bare å gjøre følgende:

Bli gjerne følger av DinMerkelapp.no facebook og fortell meg i kommentarfeltet under her, eller kommenter på innlegget på Facebooksiden min  (husk å like siden først), hvem DU ønsker å vinne merkelapper til. Jeg trekker en heldig vinner som får gratis merkelapper. Frist for å være med er 4. mai. Del gjerne innlegget på bloggen din og andre sosiale medier som f.eks. Facebook og instagram (#lykkeligmedliten). Deler du konkurransen må du gjerne bruke bildet over!

Lykke til alle sammen og nyt tirdagskvelden!

16 kommentarer:

  1. Digger selvklebende merkelapper. Vinner jeg tror jeg det skal bli egne merker til lillesøster

    SvarSlett
  2. Gode merkelapper er gull verdt :) Jeg ønsker meg merkelapper til tvillingene mine som skal begynne i barnehagen veldig snart :)
    Delt på fb og twitter :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  3. Har veeeeeldig lyst å vinne disse til lillegutt som fylte 1 år 15.april og som begynner i barnehagen 18.august :-D♡

    SvarSlett
  4. Jeg ble liker nr 5290 og om jeg er den heldige så skal jeg lage merkelapper til barna mine for de roter bort klær ,sekker og matbokser over en lav sko ;)

    Klem fra Monika

    SvarSlett
  5. Liker og deler på FB. Jeg har ofte overnattingsbesøk av mine fadderbarn og det blir litt å holde styr på. Tannbørster, klær, leker, halvferdige Lego-kunstverk ol. Om jeg vinner blir lappene brukt til dette.

    Hilsen An Mo

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker å vinne til min sønn Simen Alexander. Han er 3 år, og går i barnehage. Her er det navning året rundt- hadde vært kjekt å teste disse lappene :)
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  7. Hei!
    Dette var en veldig smart give away!:-D
    Hvis jeg vinner, skal merkelappene brukes på datteren min som begynner i barnehage til høsten.
    Ønsker deg en god søndag kveld:-)

    SvarSlett
  8. Jeg ønsker vinne navnelapper til barna mine, med tre barnehagebarn går det ganske mange navnelapper i løpet av ett år.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  9. Jeg ønsker å vinne til min lille gutt på snart 8 måneder som begynner i barnehagen i august
    nilsen_hilde@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Trenger påfyll av slike lapper til lillesnupp
    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  11. Det må bli merkelapper til minsten på fire. Han har med seg masse leker til barnehagen om dagen. Kjekt å få dem tilbake. God helg!!

    SvarSlett
  12. Ønsker meg veldig sånne da eldste har fått nye klær siden hun har vokst sånn, og minste skal snart begynne i barnehage!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Det ville blitt til min traktorgærne 3 åring :) Traktornavnelapper ville nok falt i smak for å si det mildt
    Hilsen
    Nina
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  14. Mine to barn har alltid behov for merkelapper :-)

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Trenger alltid mere merkelapper til mine to små gull :)

    SvarSlett
  16. Med tre små barn treng ein altids merkelapper 🙏 Det må bli til eldstejenta vår denne gongen, skulejenta .. Tvitvi ! rossland84@yahoo.no

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!