mandag 28. april 2014

Koselig aktivitet med barna og vinner av giveaway

I påsken var vi og koste oss med late dager på hytta! Vi hadde koselig familiebesøk, og var masse ute og lekte. Noen dager var været sånn at det var best å være inne, og da prøvde jeg og prinsen perling sammen for første gang.


Vi tok fatt med de største perlene fra Hama, og i den store esken med perler, så var det også med fine bruksanvisninger. Dette syntes jeg som ny i perlefaget var veldig bra!


Prinsen fikk selv lov til å velge hva vi skulle lage, og han ville lage en ugle.

 
Dette er en aktivitet som krever både konsentrasjon, koordinasjon og er god for motorikken. Jeg ser også for meg at den vil være god for kreativiteten fremover når vi blir litt mer erfarne, og at han kan få lage ting han finer opp selv etterhvert.


Og gleden er ekstra stor når man er ferdig og ser det fine resultatet. Etterpå strøk vi perlene så de smeltet sammen og mini fikk henge den opp i vinduet på soverommet sitt! Kjempestas.

Perlene fra Hama ble funnet opp i Danmark i 1971, og de produseres fortsatt i Danmark for å sikre høy kvalitet! Det er morsomt å la kreativiteten blomstre for både vosne og barn, og her er det bare fantasien som setter grenser for hva man kan lage sammen! Perlene har mange nydelige farger og de er enkle å bruke slik dere ser ovenfor. Du kan lese mer om Hama på deres hjemmeside, eller følge de på Instagram #HamaNO


I påsken hadde jeg en konkurranse hvor en av dere kunne vinne en stor eske med perler fra Hama. Den heldige vinneren ble  denne kommentaren:

God påske til deg og dine :)
Klart jeg henger meg på her, så den i siste liten. Deltar med 5 lodd, liker bloggen of FB siden, og delt innlegget på FB. Og kommenterer ;)

Klem fra Beate F
lillemeg26@hotmail.com

Gratulerer så masse Beate! Du får mail fra meg!

Til alle dere andre som ikke var heldig denne gangen - det er ny konkurranse på bloggen nå, så prøv gjerne lykken der. Og følg med - nye konkurranser kommer plutselig!

Ønsker alle en super mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!