onsdag 30. april 2014

Kortlaging

I kveld er jeg gressenke og koser meg på scrapperommet. Så langt har jeg laget noen kort, og jeg har fått inn flere bestillinger som jeg jobber med!




Om du vil jeg skal lage kort tid deg, så er det bare å ta kontakt på mail: lykkeligmedliten@gmail.com - så gjør jeg det mer enn gjerne! Du kan også se litt mer av det jeg lager i scrappebloggen min her.

Ønsker alle sammen en super kveld, så skal jeg ned på scrapperommet mitt igjen og lage flere kort jeg har fått på bestilling!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine kort. Veldig stilig med navnet på "klossene" på det rosa kortet.

    SvarSlett
  2. Koselig å lage kort - så fine dine var!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!