onsdag 2. april 2014

Den lekreste hårpynt til små prinsesser

Noen dager er det bare så mye bedre å være blogger enn andre dager! En slik herlig dag var det for noen dager siden, da jeg fikk en stor og meget innholdsrik pakke i posten med den nydeligste hårpynt til prinsessa vår!


Pakken med herlighetene kom fra fineste Dukkemor. Hun har all mulig nydelig pynt som små prinsesser kan drømme om (og mammaene deres). Her finner du vakker hjemmelaget hårpynt, og klarer du ikke å bli fristet her, så blir du det aldri!

Jeg er bare så fornøyd med produktene herfra, og de er så fine at man ser at de er laget med ekte kjærlighet.


Prinsessa liker å ha på seg hårpynt og er veldig fornøyd når hun får pynte seg!


Dette er også den perfekte gave! Har du ikke barn selv, vil en gave fra Dukkemor alltid falle i smak hos foreldre!


Om du vil se mer av alt det fine Dukkemor lager, må du gå inn på siden hennes her. Besøk henne også på Facebook eller på instagram #dukkemorharpynt

Ønsker alle sammen en fin kveld, og håper dere liker den nydelige hårpynten like godt som meg!


1 kommentar:

  1. Så heldig! Jeg har kjøpt litt hos henne før men Aurora bare rasker av seg alt hun får på hodet:p
    Ha en fin kveld:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!