mandag 3. mars 2014

Vinner av Stonz


Tusen, tusen takk til alle som ville være med å vinne et par valgfrie Stonz. Skulle virkelig ønske at jeg kunne gi et par til hver og en av dere, men denne gangen er det en heldig vinner! Skulle ønske det var meg, men den heldige leseren er trukket med random.org og denne gangen ble det Merete som la igjen denne herlige kommentaren:

3 hærlige lodd flyr min vei:))

Jeg har delt deres side med mine venner,
for så mange flere fans dere fortjener :)
Digger dere så,
folder fingre små,
kanskje dukker det opp flere jeg kjenner:)))


Mvh
Merete Svartis Ludviksen


Gratulerer så masse Merete! Send meg en mail (lykkeligmedliten@gmail.com) med adressen din, og hvilket par og str du ønsker i premie! Du finner hele utvalget her.

Tusen takk til Barn og baby for den flotte premien!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååå, tuuuuuuuuuuuusen hjertelig takk, en stor glede:)))))))))))))))))))) Mld er sendt <3 <3

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!